• BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNEN • FAV VROUWEN • FAV VOETBALLERS • FAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 20:24 ]

    Hoi


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:
    (...)

    DAn moeten we spammen bc klojo af lol


    Same


    "Family don’t end in blood”

    Leedus schreef:
    im cody af fuck.


    DANIEL GILLIESSSSSSSSSSSSS


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Rickyl schreef:
    (...)

    Same


    (no_chears)


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:
    (...)

    JOSEPH MORGAAAAAAAAAAN


    "Family don’t end in blood”


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:



    Wejow mn eigen shirt, geil


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:



    Me and my family


    "Family don’t end in blood”

    tbh moeten we dit topic nog vol krijgen voordat q dood gaat HAHAHA


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Rickyl schreef:
    (...)

    Wejow mn eigen shirt, geil


    Ja vond ik ook.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Waarom negeert Esmeme mij.


    Danmarks Dynamite.

    Dan bedenk je weer even dat je morgen om 7:30 op moet, rip


    "Family don’t end in blood”

    Rickyl schreef:
    (...)

    Me and my family


    (wbw)


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Rickyl schreef:
    Dan bedenk je weer even dat je morgen om 7:30 op moet, rip


    Dat is wel echt rip ja.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Leedus schreef:
    Waarom negeert Esmeme mij.


    Wanneer negeerde ik je?


    "Family don’t end in blood”