• BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWENFAV VOETBALLERSFAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 12:52 ]


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:
    Hier is nog een foto van Esmeme.



    I really can't handle u


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:
    Esmeme reading a book at night.



    Dit is wel true tho


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:
    Esmeme in blue.



    vERDOMME


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:
    Repost bc ik ga dit ook aanvragen bij Es tbh.

    Hotchiss schreef op 7 sep 2015 - 0:01:
    Weet je wat me echt cute lijkt. Een fic waarin Derek in een hele wolf veranderd, zoals in het einde van seizoen 4, en dat hij dan met Stiles gaat knuffelen terwijl hij zo'n wolf is. ALKFJDSLKJFSLDKJF BYE I'M DONE.


    Do it tbh


    "Family don’t end in blood”

    (wbw)
    Nee, maar, ga ik zo meteen aanvragen hehehehe.

    Also, wat ik vandaag mag moet schrijven van mezelf:

    • Roomservice.
    • Gabs OS.
    • Een van Esmeme's 600 aanvragen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 15:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WAAR IS MIJN KAI ONE SHOT VERDOMME


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    WAAR IS MIJN KAI ONE SHOT VERDOMME


    Die komt. HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hotchiss schreef:
    (...)

    Die komt. HAHAHAHA.


    HAHAHAHAHA BOZE IK.


    Danmarks Dynamite.

    Ik haat alles ik ben zo moe en chagrijnig en ik heb gewoon helemaal geen energie meer maar ik moet nog zoveel maar omdat ik moe en chagrijnig en lowkey sad (maybe?) ben, kan ik me er niet toe brengen om aan het werk te gaan en alles is kut.
    En zo meteen moet ik weer gaan zitten eten met de fam terwijl ik gewoon echt geen honger heb!! en geen eetlust!!! en toch niks zeg!!!! en waarschijnlijk helemaal gek word van elk ding dat mijn broertje doet!!! k hou van Concerta!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    Ik haat alles ik ben zo moe en chagrijnig en ik heb gewoon helemaal geen energie meer maar ik moet nog zoveel maar omdat ik moe en chagrijnig en lowkey sad (maybe?) ben, kan ik me er niet toe brengen om aan het werk te gaan en alles is kut.
    En zo meteen moet ik weer gaan zitten eten met de fam terwijl ik gewoon echt geen honger heb!! en geen eetlust!!! en toch niks zeg!!!! en waarschijnlijk helemaal gek word van elk ding dat mijn broertje doet!!! k hou van Concerta!!!!!!


    Ik voel jou heel erg, maar ik ga altijd dood daarvan dus idk what to say. :-(


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    Ik voel jou heel erg, maar ik ga altijd dood daarvan dus idk what to say. :-(

    :c Ik snap het ook niet helemaal, want op school ben ik energiek en kan ik bijna altijd alle shit van iedereen om me heen aan, maar als ik thuis kom ben ik echt gesloopt en kan ik niet eens meer glimlachen. Ik heb nu echt zin om te huilen rip.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    (...)
    :c Ik snap het ook niet helemaal, want op school ben ik energiek en kan ik bijna altijd alle shit van iedereen om me heen aan, maar als ik thuis kom ben ik echt gesloopt en kan ik niet eens meer glimlachen. Ik heb nu echt zin om te huilen rip.

    Komt waarschijnlijk omdat je er dan niet over nadenkt. En omdat je 'populair' bent, ben je geliefd en daardoor denk je niet aan hoe je je daarna voelt. En dan thuis komt dat allemaal terug. :-(


    Danmarks Dynamite.

    Je bent thuis vaak anders dan op school.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga even over mijn dag vertellen omdat idk.

    Vandaag had ik een soort huiswerk uur, economie, JRV (dat is meestal heel saai en het gaat over journalistieke dingen die je moet weten) en interview.
    Nou ja huiswerk uur was ok i guess. Maar toen kwam eco en daar moesten we een filmpje voor maken, we dachten dat we vandaag nog tijd hadden om te filmen maar dat kon blijkbaar niet en dat was stress.
    Ik en mijn gruppe hadden een paar weken geleden al besloten om het over Brexit te houden. (Doordat ik dit best wel een interessant onderwerp vind, en die dag ook vroeg vrij was en dus nog echt goed onder invloed van mijn medicijnen heb ik best lang research over Brexit gedaan en ik vond het leuk en ik was super excited en ik weet onderhand echt alles over Brexit, maar de rest deed niet zo veel.
    Anneleen had wel briefjes gemaakt met feitjes en er een beetje over opgezocht, Nadja tried en Martina zat er als een zak zout bij. Ze deed helemaal niks.)

    Nou het was dus stress want we hadden geen filmpje!!! En we wisten ook niet hoe het filmpje moest!! En niemand wilde op scherm of het filmpje inspreken. Ik vond dat Nadja en Martina moesten praten want ik had al veel meer gedaan dan zij. Maar daar deed ze dramatisch over want ze haat haar accent.
    De docent kwam naar ons toe en uiteindelijk hebben we met z'n vijven een gesprek gehad over drempels en anders denken en Anneleen moest huilen omdat iets haar raakte en ik wist niet wat ik moest doen, maar het was wel een goed moment. Beter dan mijn mentor- en coach gesprekken ooit zijn geweest lmao :-(
    Er was nog steeds een soort van drama over het filmpje en ik moest mijn geduld echt zo erg bewaren want oh My gOD.

    Daarna was JRV, dat was ook wel ok. Daarna interview. Dat was op zich wel leuk, we gingen elkaar interviewen en observeren. En dan feedback geven. Er was niet zoveel feedback, dat vond ik wel jammer, maar het was wel het gezelligste stuk van de dag. Maar daarna moesten we allemaal naar een video van het interview van Tom A kijken, dat ging over dat hij vaak te laat was en dingen niet op tijd inleverde en dacht dat anderen over hem dachten dat hij lui en irritant was en ik voelde letterlijk elk ding dat hij zei. Daar kreeg ik ook weer emoties van want WOW! Ik ben niet de enige die het allemaal zit te verkloten! Amazing!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Leedus schreef:
    (...)
    Komt waarschijnlijk omdat je er dan niet over nadenkt. En omdat je 'populair' bent, ben je geliefd en daardoor denk je niet aan hoe je je daarna voelt. En dan thuis komt dat allemaal terug. :-(

    Ik ben echt niet populair haha r i p. Maar dat is wel waar. Ik denk er niet over na en voel eigenlijk ook niet echt iets totdat ik alleen ben. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.