Nu had ik een idee voor een tribuut, begon een heel verhaal en een arena, maar nu ik zo'n zeven tributen heb bedacht, merk ik dat het redelijk eentonig is. Nu zitten hier genoeg creatieve mensen die iets kunnen bedenken, dus ik dacht, waarom niet?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen met een paar tributen maken (':
Nu heb ik al best wat uitgewerkt, dus daarom zijn er niet heel veel tributen om in te vullen, of hebben ze al een naam en leeftijd. (Als je hieruit kan werken, geen probleem natuurlijk! Sommige vragen kunnen een beetje vreemd overkomen misschien, dat komt omdat ik al veel dingen heb uitgewerkt. Hier is het lijstje dat je kan invullen, als ik je rol gebruik, zeg ik wel dat jij deze rol hebt bedacht. - Naam (met achternaam) - Leeftijd - District - Uiterlijk en uitstraling (je mag een faceclaim gebruiken) - Innerlijk - Voordelen in de arena - Nadelen in de arena - Wapens - Thuissituatie - Relaties (Hier horen vrienden en familie ook bij) - Op welk dier lijkt je tribuut het meest? - Vrijwilliger? - Extra? |
Tributen die ik al heb: - Meisje District 6 (Olive Jackson) *Hoofdpersoon [Emily Bador] - Jongen District 6 (Geoffrey White) - Meisje District 11 (Leslie Marigold) [Karoline Kate] - Jongen District 11 (Joey Marigold) [Cameron Dallas] - Meisje District 4 (Feline French) [Ryan Newman] - Jongen District 4 (Ray Baker) [Avan Jogia] - Jongen District 1 (Vermillion Adams) - Meisje District 1 (Wynter Elliot) door Shigeru [Cara Delevigne] - Meisje District 2 (Èlyx Joslyn) door Fictionalworld - Jongen District 2 (Isaac Ezekiel Johnson) door Dumbly_dorr [Logan Lerman] - Jongen District 7 - gereserveerd door DreamerN (Landon Liboiron) - Meisje District 12 - (Caithlyn 'Lynn' Davids) door Lilly_Potter [Baskin Champion] - Meisje District 9 - gereserveerd door Dumbly_dorr - Jongen District 10 - gereserveerd door Fictionalworld - Jongen District 3 - gereserveerd door Lucens - Meisje District 3 - gereserveerd door Shigeru |
Klik voor een kaart van de arena.
De arena zorgt wel dat best wat informatie van de tributen belangrijk zijn, waar ze wonen, op welk dier ze lijken, en wat hun familieleden zijn. Het idee is namelijk dat de tributen in een stad worden gedropt met twaalf "secties", iedere sectie is een kopie van een district. Zo is Sectie 1 een kopie van District 1, en Sectie 12 van District 12. Het midden is het Capitool, daar is het een soort van veilig.
In de arena lopen ook "geesten" van de personen die het belangrijkste voor je zijn rond, daarom is de familie zo belangrijk in het lijstje.
Als een tribuut sterft, wordt het ook een mutilant. Je kan een geest (reflectie die je geen pijn kan doen, wel naar gevaarlijke plekken sturen), vampier (dat spreekt wel voor zich), demon (half mens, half dier) of een zombie worden. Daarom is ook dat dier belangrijk.
Nu hoop ik dat niemand is afgeschrikt door het veel al uitgewerkte gedoe, en er mensen zijn die iets voor me willen invullen (':
Onder de spoiler staat Olive zodat het niet teveel op elkaar gaat lijken:
[ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 17:26 ]
obsessive rage