• Zoals iedereen weet is Duitsland het beste land wat er is. Vooral de oktoberfeesten, bier en de Duitse worsten. Dus post hier je liefde voor Duitsland en hun bijnzondere woordkeuze


    oeziewoezie


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ohmagod MT
    Ik hou van Duitsland

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 12:38 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil over een aantal jaartjes naar Berlijn toe en wellicht nog andere steden, plus ik moet het Bayern Munchen stadion echt in levende lijven zien.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga gauw eens naar Berlijn, ik ga vragen of ik deze zomervakantie mag, want goals muahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga naar Winterberg vanaf de 17e tot de 24e ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Victuuri schreef:
    Ik ga gauw eens naar Berlijn, ik ga vragen of ik deze zomervakantie mag, want goals muahaha

    ga met mij


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben deze kerstvakantie nog naar de Eiffel gegaan eb vorig jaar naar Trier. Normaal zou ik in de paasvakantie met een vriendin naar Berlijn gaan, maar nu ineens toch niet, meh :/


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Plisetsky schreef:
    (...)
    ga met mij

    Dat zou wel leuk zijn, alleen de prijzen zijn wel erg duur hehe. Waarschijnlijk ga ik met mijn ouders, en dan kun je vast wel mee. Maar het is al gauw €400,- pp voor twee dagen, dus daarom hebben we wel zoiets van 'oei'


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Quizlet Deutschland meeting :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Victuuri schreef:
    (...)
    Dat zou wel leuk zijn, alleen de prijzen zijn wel erg duur hehe. Waarschijnlijk ga ik met mijn ouders, en dan kun je vast wel mee. Maar het is al gauw €400,- pp voor twee dagen, dus daarom hebben we wel zoiets van 'oei'

    Jaaa daarom :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    The100 schreef:
    Quizlet Deutschland meeting :p

    Ja, goed idee! Gezellig ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik snap geen zak van de Duitse taal en hoop dat mijn Duitse Tindermatch me dat kan leren (als het klikt tussen ons) ^^

    SashaGrey schreef:
    Ik snap geen zak van de Duitse taal en hoop dat mijn Duitse Tindermatch me dat kan leren (als het klikt tussen ons) ^^


    Ich lerne Deutsch von mein freund.

    This is not correct I think xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    Ich lerne Deutsch von mein freund.

    This is not correct I think xd


    No it's not xd

    Ich lerne deutsch von meinem Freund. :p


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    KaltesSnickers schreef:
    (...)

    No it's not xd

    Ich lerne deutsch von meinem Freund. :p


    Well, almost good :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KaltesSnickers schreef:
    (...)

    No it's not xd

    Ich lerne deutsch von meinem Freund. :p

    -melodie: kortjakje is ziek-
    Mit, Nach Bei, seit , von , zu Aus DERDE NAAMVAL MAAKT GEEN FOUt, der wordt dem em die wordt der
    Wat verander er nog meer? Das wordt dem, klinkt dat bekend? Meervouden krijgen twee keer een N

    Ik vergeet m nooit meer HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt