• Deel hier je browser extensies en vertel eventueel in het kort wat ze doen en wat je er fijn/niet fijn aan vindt. Zo kunnen we elkaar helpen met handige tools om ons internetleven nóg makkelijker en leuker te maken. Laat ook even weten welke browser je gebruikt, niet alle extensies zijn beschikbaar voor alle browsers. Extensies kan je hier downloaden. Denk er aan dat extensies niet werken in incognito modus. En lees even de reacties bij de extensie om te zien of het echt veilig te gebruiken is. Mocht je twijfelen, vraag hier dan om advies en geef daarbij de naam van de extensie zodat anderen het kunnen opzoeken.


    Mijn extensies: (ik gebruik Google Chrome)
    Addblock plus: zorgt ervoor dat je geen advertenties meer ziet op alle pagina's die je bezoekt. Heel fijn voor youtube.
    Pinknop: pin direct dingen die je tegenkomt op Pinterest. Ik kom vaak dingen tegen die ik wil bewaren en sla ze dan snel op - op mijn borden zodat ik ze later snel kan vinden.
    StayFocusd: blokkeer zelf gekozen sites voor een bepaalde tijd, zodat je er niet op kan kijken als je bijvoorbeeld aan het studeren moet en je snel afgeleidt bent. Ook kan je het voor meerdere dagen aanzetten. Je kan dan niet meer op die sites kijken.
    Tabby Cat: elk nieuw tabblad een nieuwe kat. Awh, wat zijn ze schattig! En ze bewegen en spinnen geluidloos :3
    Turn Off the Lights: maakt de youtubepagina donker, op de video zelf na.
    Betternet Unlimited Free VPN Proxy: met een VPN kan je anoniem internetten, omdat je via IP-adressen van anderen (in het buitenland vaak) op internet zit. Je wordt niet gevolgd en bent helemaal anoniem. Het is legaal om een VPN te gebruiken.
    Lazarus: Form Recovery: soms typ je tekst en door een stomme fout van jezelf, een internetcrash of uitval van de wifi raak je dat hele stuk kwijt. Met deze extensie kan je het zo weer kopiëren en verdergaan waar je was.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik gebruik dat soort dingen eigenlijk nooit, maar sommige klinken wel handig dus toch even een MT. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    http://tabbycats.club/40wm9g
    http://tabbycats.club/ae7n52
    Look at them cute cates <3 Elk tabblad een nieuwe ^^

    Die laatste heb ik nodig :W


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Clowder schreef:
    MT.


    16 - 09 - '17

    Ik ga die tabby cat huis toch nog eens bekijken precies. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mt. Handig dit.


    The truth is out there.

    Chrome:
    • Adblock Pro
    • Enhancer for Youtube (Vooral om niet constant de kwaliteit van video's the moeten veranderen, maar die automatisch op 1080p te zetten)
    • Adblock for Youtube
    • New XKit (Voor Tumblr)
    • Traktflix

    Firefox
    • New XKit
    • DuoKeyboard
    • Adblock Plus
    • Enhancer for Youtube
    • GNotifier
    • FFDuo (Duolingo indicator; "FFDuo checks if you have met your daily goal on Duolingo and sets the icon color depending on it. Also it can show a badge with your current day streak.")


    Ex astris, sciencia