• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:


    You were born original, don't die as a copy.

    What I thought about this episode:

    — MALEC MALEC MALEC
    — Jace learning Simon to flirt
    — Clary you're a frigging annoying
    — Maia frigging badass I love you
    — I secretly hope Alec and Magnus don't have sex
    — Why did they make Izzy some kind of drug addict?!
    — Jace doens't frigging listen to his PARABATAI but when Clary comes into the pictures it's all 'let's go'
    — Thát is the sound of an Angel? lol / Thát is the look of an Angel? dubble lol
    — Love the name Ithuriel


    •

    Hallo ja ik ben dood (spoilers voor aflevering 10)

    ASDFJKEYBOARDSMASH
    ACE RAPHAEL!!!
    ACE!!! RAPHAEL!!!!
    + MALEC I LOVE YOUS
    + EINDE AAN DE INCESTPLOTLIJN (EINDELIJK)
    + HULP VOOR MADZIE
    + MALEC HUGS (!!!!!)
    + CANON ASEXUAL RAPHAEL
    A C E. R A P H A E L.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ik de enige die de nutteloosheid in deze ep zag? Ze konden Valentine minstens al tien keer doden ofzo :'D maar nee laten we hem knock-out 'dood' liggen ipv aantal keer een mes door zijn hart steken ofzo. TROLOLOL


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    Ben ik de enige die de nutteloosheid in deze ep zag? Ze konden Valentine minstens al tien keer doden ofzo :'D maar nee laten we hem knock-out 'dood' liggen ipv aantal keer een mes door zijn hart steken ofzo. TROLOLOL


    Clary zei volgens mij iets over dat Valentine de enige was die wist waar de Mortal Cup was, en dat ze hem daarom nog in leven moesten houden? Al ben ik ook even kwijt waarom ze de Mortal Cup dan per se nodig hebben, want als hij kwijt is lijkt dat me ook prima zolang Valentine hem maar niet krijgt, maar goed. Verder ben ik het wel met je eens though, maar Valentine niet vermoorden als ze de kans krijgen is de hele serie lang al een van hun grootste hobby's, dus in ieder geval was dat wel heel consequent. :Y)

    Maar tbh ben ik nog steeds veel te hyped over bepaalde andere dingen in deze aflevering om er op welke manier dan ook kritisch op te kunnen zijn, haha. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Clary zei volgens mij iets over dat Valentine de enige was die wist waar de Mortal Cup was, en dat ze hem daarom nog in leven moesten houden? Al ben ik ook even kwijt waarom ze de Mortal Cup dan per se nodig hebben, want als hij kwijt is lijkt dat me ook prima zolang Valentine hem maar niet krijgt, maar goed. Verder ben ik het wel met je eens though, maar Valentine niet vermoorden als ze de kans krijgen is de hele serie lang al een van hun grootste hobby's, dus in ieder geval was dat wel heel consequent. :Y)

    Maar tbh ben ik nog steeds veel te hyped over bepaalde andere dingen in deze aflevering om er op welke manier dan ook kritisch op te kunnen zijn, haha. :9~


    Ja maar dat was na 30 minuten dat Clary het zei en toen hadden ze al miljoen keer de kans om hem helemaal kapot te meppen voor ze dat gezegd had hahahaha a.k.a. bullshit :'D als ik het geweest, hij was al begraven geweest haha ^^

    mwah ik was wel minder hyped tbh xd maar iederene is anders haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Ja maar dat was na 30 minuten dat Clary het zei en toen hadden ze al miljoen keer de kans om hem helemaal kapot te meppen voor ze dat gezegd had hahahaha a.k.a. bullshit :'D als ik het geweest, hij was al begraven geweest haha ^^

    mwah ik was wel minder hyped tbh xd maar iederene is anders haha


    Ja, maar ~zogenaamde plotredenen~ (nerd)

    Aka de serie zou voorbij zijn als ze Valentine om zeep zouden helpen, dus moeten ze het onlogisch rekken, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben net begonnen met het kijken van de serie. De film heb ik ook gezien en tot nu toe vind ik die toch iets beter.

    Zijn er nog ships of is het daarvoor nog te vroeg?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 18:27 ]


    Physics is awesome

    THE MALEC FEELS, I CAN'T ASDFGHJKL

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 18:24 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Hale

    Jace en Clary vind ik op zich niet slecht als ship, maar Malec is gewoon geweldig. Dat Alec het zo niet ziet (in het begin, waar ik nu ben qua kijken), maakt het wel ongemakkelijk, maar ook zoveel geloofwaardiger.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    @Hale

    Jace en Clary vind ik op zich niet slecht als ship, maar Malec is gewoon geweldig. Dat Alec het zo niet ziet (in het begin, waar ik nu ben qua kijken), maakt het wel ongemakkelijk, maar ook zoveel geloofwaardiger.


    Klopt inderdaad. Alec heeft nog nooit een relatie gehad, terwijl Magnus er duizenden (?) heeft gehad. Ik ben een beetje klaar met Jace en Clary hahaha.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 18:58 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog nooit?! Dat geloof ik niet. Ik bedoel hij is knap en qua persoonlijkheid is hij geen afknapper. Blijkbaar heb ik toch meer met de onverwachte ships of hoe moet ik dat zeggen? Bij Teenwolf vond ik Allison en Scott prima, maar Sterek vind ik geweldig. (Ik ga er even vanuit dat je Teenwolf kent vanwege je username)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Nog nooit?! Dat geloof ik niet. Ik bedoel hij is knap en qua persoonlijkheid is hij geen afknapper. Blijkbaar heb ik toch meer met de onverwachte ships of hoe moet ik dat zeggen? Bij Teenwolf vond ik Allison en Scott prima, maar Sterek vind ik geweldig. (Ik ga er even vanuit dat je Teenwolf kent vanwege je username)


    hahaha Streek is life. Maar Alec zegt dat zelf op een gegeven moment dat hij nog nooit een relatie heeft gehad (ik begin nu te twijfelen, though, hij zegt in ieder geval dat hij nog maagd is in die aflevering waarin hij ook zegt dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    hahaha Streek is life. Maar Alec zegt dat zelf op een gegeven moment dat hij nog nooit een relatie heeft gehad (ik begin nu te twijfelen, though, hij zegt in ieder geval dat hij nog maagd is in die aflevering waarin hij ook zegt dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.)


    Nee, klopt, hij zegt inderdaad dat hij nog nooit een relatie heeft gehad! Of het wordt in ieder geval heel erg heftig geïmpliceerd. ^^

    Zo raar is dat ook niet echt als je bedenkt dat hij een homoseksuele man was die in de kast zat (omringd door Shadowhunters, wat nou niet meteen de meest LGBTQ vriendelijke gemeenschap ooit lijkt te zijn) én een crush had op Jace, iemand die hij sowieso nooit kon krijgen. Het maakt dan vrij weinig uit of hij knap is en hoe het met zijn persoonlijkheid zit, want hij had immers geen interesse in vrouwen en geen kansen om iets te beginnen met een man.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Hale

    Inderdaad, hoewel ik bijvoorbeeld bij HP totaal geen "gay" ship heb. En bij andere juist wel. Misschien ben ik daar dan nog niet qua afleveringen kijken.


    @Square

    Daar heb je wel gelijk in. Zover had ik nog niet gedacht. Maar toch ben ik dan verbaasd dat geen enkele man/jongen ooit een crush op hem heeft gehad, hoewel er misschien wel iemand is geweest en dat hij het dan niet heeft gemerkt of niks met die persoon wilde vanwege zijn crush op Jace. Ik vind het wel jammer dat de Shadowhunters niet echt LGBTQ accepteren. Isabella/Izzy accepteert hem wel en daar ben ik wel blij om. De reactie van zijn moeder vond ik wel heftig, komt misschien omdat ik geen kinderen heb en in wereld leef die wel LGBTQ accepteert, maar het is nog steeds haar kind. Komt misschien ook omdat Magnus een downworlder is.


    Physics is awesome

    Ja! Zijn er al mensen begonnen aan het tweede deel van Seizoen 2 ^^
    Ik zag mijn Netflix opeens weer de afleveringen updaten!

    AAAH! Ik lief Sebastian! Hihi ^^ Blijkbaar had ik nog een oude aflevering te gaan ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 19:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.