Schrijfwedstrijd horror
Deelnemers Ik zou graag minstens tien en maximum twintig enthousiaste deelnemers willen. De eerste opdracht zal online komen drie dagen na het openen van dit topic en de inschrijvingen blijven geopend - tenzij er genoeg deelnemers zijn - tot de deadline van de eerste opdracht. Juryleden en organisatoren. Ik ben op zoek naar één extra organisator en minstens één jurylid. (max 3). Omdat ik een goede feedback belangrijk vindt, neem ik niet zo maar iedereen aan en er zijn dan ook enkele vereisten waaraan je zou moeten kunnen voldoen. Je hoeft niet perse ook jurylid te zijn, als je mee wil organiseren, al is het wel toegestaan.
Organisatoren: Jurylid |
Opdrachten Er zullen vijf hoofdopdrachten komen. Bij elke opdracht heb je de vrije keuze in tijd en perspectief. Het woordenaantal ligt voor alle opdrachten tussen de 500 en 3000 woorden, in te delen naar keuze. Alle opdrachten zijn in het Nederlands en is volledig OP. De subgenres die je mag gebruiken, wisselen per opdracht. Voor de liefhebber wordt er ook altijd een film of serie die bij de opdracht past, meegedeeld. Ik wil het allemaal wat spannend houden en daarom nog niet meteen een opdracht vrijgeven, maar hieronder kan je wel al de titels vinden: Extra's Tussen de opdrachten en het nakijken in, worden er drie extra opdrachtjes vrijgegeven. Deze zijn niet verplicht en hebben allemaal dezelfde deadline als de laatste opdracht met uitstel. Ze zijn bedoeld als bezigheid en om eventueel je punten wat op te krikken. Je verliest niets als je ze maakt, of als ze je gemiddelde naar beneden halen. Je kan er dus enkel wat bij winnen. Ik verbeter ze sowieso allemaal, de andere juryleden hebben hier de keuze in. Deze verbetering zal wel wat minder grondig zijn. Het aantal woorden is vrij te kiezen, net zoals tijd, perspectief en subgenres. De enige voorwaarde is, dat het een OP moet zijn. Deze opdrachtjes zullen op veertig komen te staan.
|
Beoordeling. |
Inleveren |
Prijs |
Schema
|
Regels ☢ Uiteraard zijn de huisregels van Quizlet hier van toepassing.
☢ Vragen kan je me altijd stellen via pb en gb, of gewoon hier in het topic. Eventueel kan je ook bij de andere organisator terecht, al zal die misschien niet het antwoord op alle vragen weten. ☢ Gelieve naamsveranderingen door te geven. ☢ Als je nog niet hebt ingeleverd wanneer de volgende opdracht online komt en je hebt geen joker aangevraagd, dan lig je er uit. Je joker wordt niet automatisch ingezet. |
[ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 19:02 ]
Mijn brein breint zoals het breint.