RANT INCOMING:
Ik heb net dus het hele operatieproces doorgelezen van de operatie die ik ga laten doen aan mijn oren, en bij mogelijke complicaties stond er dus gehoorverlies, en ik kan wel janken, want dat is juist hetgeen waar ik bang voor ben. En niemand snapt het ook gewoon want ze weten alleen dat ik van de pijn afwil en dus die operatie ga doen, maar ze snappen niet hoe eng het is voor een 16 jarige om te horen dat ik al gehoorbeschadiging heb, en dat deze operatie - netals de vorige keer dat ik het zonder na denken deed - me gewoon nog meer gehoorverlies kan geven. Natuurlijk is dit niet gegarandeerd, maar ik wil gewoon niet op 16 jarige leeftijd deze rot situatie aan moeten gaan: mijn grootste angst is te horen krijgen dat ik binnen een paar jaar gewoon zo slecht hoor dat ik aan gehoorapparaten moet. Ik wil dat niet, maar niemand snapt dat. Iedereen is van: het komt vast allemaal wel goed, maar dat is makkelijk praten voor hun - sinds zij niet met deze verschrikkelijke pijn moeten lopen en zij de gehoorverlies niet door hoeven te staan elke dag.
Inner peace, it's hard to find.