Ezekiel Joshua Blair
27 || 8 jaar || Loverboy || Zitkamer -> Bar || My girls need to learn to get along and Snow really needs to know her place. || Snow & Harley
Mijn meisjes konden het maar slecht met elkaar vinden, iets wat ik eigenlijk niet vond kunnen, maar waar ik maar weinig aan gedaan kreeg. Harley probeerde Snow constant te narren, en Snow was intussen erg bezitterig over mij. Allebei vond ik echt niet kunnen, maar toch leek ik het maar niet voor elkaar te krijgen om ze normaal met elkaar om te laten gaan. Ik had net Snow weggestuurd toen ik Harley wenkte, die stond te praten met twee andere meisjes. Langzaam begon het mij te dagen dat de moord op Mason een inside job was geweest, sinds we gisternacht vroeg waren gesloten en Mason zelf te voorzichtig was met zijn spul om zelf een overdosis te nemen. Dit betekende dat ik graag van mijn meisjes wilde weten wat zij erover wisten en ze daarna dichtbij me te houden, fysiek dan, want mentaal liet ik niemand toen. Intussen werd het hier best druk, waardoor ik eigenlijk wel weg wilde. Normaal zou ik naar mijn kamer gaan, maar ik wilde niet geconfronteerd worden met het lichaam van mijn vriend, want zo kon ik Mason eht best beschrijven, dus de bar leek mij een redelijke tweede keus. Mijn blik werd van Harley af gehaald, die natjes naar mij toe liep, door de woorden van Snow, die mij koffie, maar geen paperclips aanreikte. Ik nam de koffie aan en wilde haar net streng toespreken toen ze iets zei wat echt niet door de beugel ging. Ik was hier nog altijd de baas en ik bepaalde dus ook wat wie deed. Zij had geen enkel recht om dit te zeggen. Ze moest blij zijn dat Harley tussendoor kwam en ik haar niet hier en nu op haar flikker gaf voor het oog van iedereen. Wel greep ik met mijn vrije hand haar haren vast en sleurde haar naast Harley op haar knieën, terwijl Harley zicht verontschuldigde voor iets wat ze niet had gedaan. "Kan jij ontbijt maken voor twee en dat naar de bar brengen? Ik denk dat Snow geen trek heeft. Die heeft haar buik vol van praatjes die ze niet hoort te hebben." De vraag van Harley hoe het met me ging liet ik varen. Dat ging haar helemaal niets aan. Hierna richtte ik me op Snow. "Nu moet je heel goed luisteren. Er is hier een iemand die bepaald wat die doet en wanneer, en dat ben ik, begrepen? Daarbij is Harley nog altijd jou meerdere met ruim anderhalf jaar, dus een beetje respect i op z'n plek." Na die woorden stond ik op en sleurde haar aan haar haren op haar benen. "Ik zie je zo in de bar, Harley." zei ik hard en kil tegen het andere meisje, voor ik met grote passen richting de bar verdween, Snow achter me aan sleurend. Het maakte me echt niets uit of ze me bij kon benen of niet. Ze had mij een grote mond gegeven, haar taak niet uitgevoerd, en dat op het slechtste moment ooit, gezien ik al opzoek was geweest naar een manier om mijn emoties een uitweg te geven, en zij had mij die nu gegeven. Als ze aan het einde van de week weer kon lopen zou ze geluk hebben. Snow dacht dan wel dat ik Harley voortrok, maar Harley deed tenminste wat haar gevraagd werd en had respect voor me, zelfs al was het soms om het nieuwe meisje te sarren. Snow kende duidelijk haar plaats nog niet, maar daar zou vandaag een groot stuk in helpen, want als ze hierna het nog niet doorhad, dan was ze zo dom dat ik haar beter meteen een borstvergroting kon laten ondergaan en daarna kon verkopen als levende opblaaspop aan een of andere vieze oude rijke man.
Bowties were never Cooler