• Jaaaa, Hunnypeepz, daar kom ik weer, Ik haat Ouders grrrr, ik lus ze rauw, nee ff serieus, aan tafel zegt me ma zo jaa je gaat 30 euro zelf betalen voor die tongpiercing en wij doen de helft, dus ik zeg zo WTF hoesow?, dus ze zegt zo ja je zusje heeft een wii spelletje gekregen voor haar raport voor 30 euro, dus ik moet moeite doen om niet te gaan schelden want ik had zaterdag 50 euro gekregen voor niets van me nicht en die moet ik dan weer opmaken terwijl ze altijd zeiken dat ik moet gaan sparen, dus ik zeg zoo ja maar ik vroeg dit voor me raport en kerst, dus me ma zegt zo jaa maar dan krijg je wel wat voor kerst, dus ik zeg zo neee dat wil ik niet ik hoef geen stomme cadeau, vorig jaar kreeg ik dan wel die Tokio Hotel live tour dvd maar verder was het allemaal prul, dus ik zeg zo je koopt toch stomme dingen wat totaal mijn stijl niet is blablabla, dus me moeder zegt weer die nieuwe generatie kinderen moeten aleen maar dure spullen hebben en zijn met andere spulletjes niet tevreden, maar heb jij me hier over iets duurs horen zeggen?, ik bedoelde aleen maar dat ik gwn iets wil wat bij me stijl past, zoals een leuk zweetbandje of leuke rockhandschoentjes, OMG soms kan ik ouders weleens neer schieten.

    Zoo Linda heeft haar hart weer gelucht<33

    xx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    like... omg....
    ik kan ze ook wel is schiete xP

    lucht je hart vooral xD


    Gone...

    like... omg....
    ik kan ze ook wel is schiete xP

    lucht je hart vooral xD


    Ouders wat heb je daaraan, ze zitten je aleen maar in de weg, teminste mijn ouders wel.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Waah, eigenlijk zijn ze zo grappig hé, Later ga je hier zeker nog om lachen ...
    maar tja, zeg tegen je ma desnoods dat ze je voor Nieuwjaar maar geld geef ipv een cadeau =)

    Wow, jij krijgt dure nieuwe generatie spullen o
    Sorry ik krijg maximum iets van €25 x'D Met kerst dan toch x'D Met de rest eigenlijk ook >.<
    Nja whatever, als je ze nu echt bijna smeekt ofzo, moet dat niet helpen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wow, jij krijgt dure nieuwe generatie spullen o
    Sorry ik krijg maximum iets van €25 x'D Met kerst dan toch x'D Met de rest eigenlijk ook >.<
    Nja whatever, als je ze nu echt bijna smeekt ofzo, moet dat niet helpen?


    Naja, ik ben al gekapt met zeuren want het maakt ze toch pissed, nu kwam me ma met dat ik zelf me kerst cadeau's moet kopen en dat ik ze voor mezelf onder de boom moet zetten, lkkr droog maarja, ik betaal zef wel die verdommde 30 euro, aleen blijft er niets over van die 50 euro die ik heb gekregen van me nicht.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Naja, ik ben al gekapt met zeuren want het maakt ze toch pissed, nu kwam me ma met dat ik zelf me kerst cadeau's moet kopen en dat ik ze voor mezelf onder de boom moet zetten, lkkr droog maarja, ik betaal zef wel die verdommde 30 euro, aleen blijft er niets over van die 50 euro die ik heb gekregen van me nicht.

    De mijne koopt er geen meer, die geeft wel gewoon geld, geen tijd =/
    Nja, als je ze zelf moet kopen, kan je toch even goed die lippiercing ermee kopen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    De mijne koopt er geen meer, die geeft wel gewoon geld, geen tijd =/
    Nja, als je ze zelf moet kopen, kan je toch even goed die lippiercing ermee kopen?


    jaa idd, het is BTW een tongpiercing<33, maar anypeep ik laat ze maar, ze zeiken van ja lkkr gezellig hoor hebben wij cadeautjes en jij niet blablabla, achja dan doe ik hun zin wel, ben blij als ik in duitsland op mezelf woon.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    jaa idd, het is BTW een tongpiercing<33, maar anypeep ik laat ze maar, ze zeiken van ja lkkr gezellig hoor hebben wij cadeautjes en jij niet blablabla, achja dan doe ik hun zin wel, ben blij als ik in duitsland op mezelf woon.

    Sorry, ik zat bij mijn gedachten nog bij een ander topic blijkbaar x'D
    Wow verhuisplannen naar Duitsland later dan? Lol, ineens is dat land echt populair x'D
    Achjah hetgene dat ik van Duitsland gezien heb was wel geweldig, Berlijn is echt een superstad^^

    Maar anyway back to the topic^^
    Wow zagen je ouders er dan zo hard over? ik zie eigenlijk helemaal het probleem niet van je ouders!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG
    Wat hebben jullie met oudersxD
    Maar,Waarom vertel je,je moeder gwn niet dat je die 50 euro niet gebruikt hebt?

    Wees blij!
    je bent 14 en je krijgt een piercing, kan niet iedereen zeggen hoor.

    wahahaha zijn jouw ouders toevallig mijn ouders? ^^

    of w8 ik mag geen tongpiercing.. maar voor de rest.. n_n


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Sorry, ik zat bij mijn gedachten nog bij een ander topic blijkbaar x'D
    Wow verhuisplannen naar Duitsland later dan? Lol, ineens is dat land echt populair x'D
    Achjah hetgene dat ik van Duitsland gezien heb was wel geweldig, Berlijn is echt een superstad^^

    Maar anyway back to the topic^^
    Wow zagen je ouders er dan zo hard over? ik zie eigenlijk helemaal het probleem niet van je ouders!ö


    Najaa de meeste mensen hiersow gaan naar duitsland omdat TH daar woont, nou ik niet, Duitsland is mijn favo land en ik voel me daar thuis, like ik ben kwart duits dus tjaa heb een soort van reden <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    wahahaha zijn jouw ouders toevallig mijn ouders? ^^

    of w8 ik mag geen tongpiercing.. maar voor de rest.. n_n


    zou kunnen, dan zijn we in het geheim zusjes x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat, zuigt zo hé meis, ik wil nog steeds een lippiercing en mag dat niet en nu wel ik naar een concert van Escape The Fate!


    I do not hook up.

    Ocharme Linda, hoeveel moet je betalen??? Das echt kut voor je, heb je een zus?? Shit dat wist ik niet xD


    Live life limitless.