Hallo allemaal! Ik en mijn vriendin hebben iets wat we graag aan jullie willen vertellen zodat jullie ons hier wat advies etc. over kunnen geven. Wij zitten beiden in de tweede klas van de middelbare, en omdat we allebei er goed zijn in Nederlands (volgens m'n leraar dan), mag hij ons heel veel. Misschien iets te veel. Sinds we hebben meegeholpen aan de open dag van onze school (daar wou hij perse ons voor hebben) gedraagt hij zich heel anders. Hij vraagt zelfs aan mijn vriendin of hij haar mag adopteren (en dat bedoelt hij serieus zonder grap)!
Ik moest laatst een toets maken, alleen op Magister (een digitale agenda) schreef hij dat we pagina 83 en 84 moesten leren. Omdat ik een VWO boek heb en mijn klas een VMBO-KGT boek, heb ik dus op pagina 83, 84 iets heel anders staan dan mijn klas. Dus ik zei dat tegen hem en hij zij: het spijt mij heel erg. Zijn we weer vriendjes? Ik dacht zo van: dude, no. We zijn nooit vriendjes geweest''. Soms loopt ie zelfs langs de lokalen alleen om naar ons te kijken(?) ofzo.
Wat moet die man van ons? (':
Dit is een aangepast bericht.
[ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:18 ]