• Hylaa, kijk, ik heb steeds een onvoldoende op geschiedenis op myn rapport. Maar als ik deze keer weer een onvoldoende van dat vak heb, dan mag ik een maand niet meer op de pc. Ik heb 1 goede toets gedaan, maar 1 kaj slechte, met ander woorden, ik heb weer een onvoldoende op geschiedenis. En wy doen geen toesten meer. Nu heb ik heletijd zitten zagen bij die leerkracht voor nog een toets te doen of om my een taak te geven, en ik heb dan ook gezegt dat ik andrs een maand niet meer op de computer mag en da'k doar verslaafd aan ben enzu . Na 15 minuten fzo zagen, heeft hij uiteindelijk toegegeven. Ik mag een opstel schrijven over Chatten in de middeleeuwen. Maar daar heb ik dus totaal geen inspiratie over. Nu heb ik wel eens gedacht een de postduif fzoo . Maar hebben jullie soms nog ideetjes. Of zou iemand voor mij dat willen schrijven fzoo . (A)

    x(H) (K)


    Some people make the world special just by being in it

    er waren ook OMROEPERS!:Y)[dat zijn mannen die naar elke straat liepen en riepen wat er ging gebeuren enzo!:P] dat ik omdat er zo eens iemand kwam[jaah helemaal uit het gescheidenis boek gestapt!:P :Y)] nee hoor...da was zo'n man die ons dat kwam uitlegen enzo..

    anyway; Succes!;)

    xX

    Dankjee! (K)


    Some people make the world special just by being in it

    er waren ook OMROEPERS!:Y)[dat zijn mannen die naar elke straat liepen en riepen wat er ging gebeuren enzo!:P] dat ik omdat er zo eens iemand kwam[jaah helemaal uit het gescheidenis boek gestapt!:P :Y)] nee hoor...da was zo'n man die ons dat kwam uitlegen enzo..

    anyway; Succes!;)

    xX

    Ow dan had ik het toch goed^^
    Nja, inderdaad, succes ermee^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IK HEB EEN IDEE! doe dat mensjes een computer vinden en dan zijn ze bang voor dat ding x3 en dan start ie op en start ook msn op [draadlozeinternetverbdingmet21eeeuwxD] en dan tikken ze héél voorzichtig wat toetsen in x3 en dan halen ze en graaf en die herkent de letters en , en . en dan gaan ze chatten met mensen uit de 21e eeuw x3

    cool hè? ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    IK HEB EEN IDEE! doe dat mensjes een computer vinden en dan zijn ze bang voor dat ding x3 en dan start ie op en start ook msn op [draadlozeinternetverbdingmet21eeeuwxD] en dan tikken ze héél voorzichtig wat toetsen in x3 en dan halen ze en graaf en die herkent de letters en , en . en dan gaan ze chatten met mensen uit de 21e eeuw x3

    cool hè? ^^

    Oh my god, ja! Kvind dit echt het beste idee da'k heb gekrege! Echt waar, zo bedankt, dat ga ik gebruiken! je bent een sgatje! Weetje!! <33
    x(H)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben der goed in
    Ookal staat er op me rapport OnvoldoendexD
    Maar,Je moet dan gwn goed oplettn.xD

    Volgens mij ging één iemand te paard naar de concurrent (Of iemand anders) en las de de brief aan hen voor.
    Of ja, postduif. Ik denk dat ze het dan eerder met een Arend of'zo'n soort beest deden


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Oh my god, ja! Kvind dit echt het beste idee da'k heb gekrege! Echt waar, zo bedankt, dat ga ik gebruiken! je bent een sgatje! Weetje!! <33
    x(H)
    Graaag gedaan ;D Zet hem daarna wel op Q, ben benieuwd wat je ervan hebt gemaakt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ohoof, er ging iemand uit de toekomst naar de middeleeuwen en nam een computer mee. en toen wou iedereen zo een ding en gingen ze er meer maken.. toen ging dat persoontje uitleggen dat je er mee kon chatten en zo ontstond het chatten in de middeleeuwen!!
    *EINDE*
    goed bedacht hè??xD


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)Graaag gedaan ;D Zet hem daarna wel op Q, ben benieuwd wat je ervan hebt gemaakt (:
    Haha, okee (K)


    Some people make the world special just by being in it

    geef hem het boek "de brief aan de koning" te leen, zeg datie dat moet lezen en dat dat dus het chatten in de middeleeuwen was

    sorry ik heb ook geen inspiratie xD


    You can never wear to much black

    geef hem het boek "de brief aan de koning" te leen, zeg datie dat moet lezen en dat dat dus het chatten in de middeleeuwen was

    sorry ik heb ook geen inspiratie xD

    haha, dat boek heb ik vroeger oook eens gelzee (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Chatten in de middeleeuwen? Haha, dat gaat dus al niet.
    Met die postduiven heb je wel al gelijk. Uhm, of gewoon per koerier, maar dat moest je dan oftewel zelf doen oftewel laten doen, maar dat kost dus geld en enkel de rijken konden dat dus doen. Ik zou zeggen ik vraag het aan mijn leerkracht geschiedenis, maar die heb ik niet meer deze week.

    x)

    (...)Haha, okee (K)
    cool :D (K)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat je het heel simpel mott houden en gewoon voor de postduif of voor het paarden expres gaan want ja ze hadden geen elektriciteit toen.xD

    X.

    Veelste moeilyk voor my:O