Net zat ik op de vacaturebank van mijn school (Hogeschool Leiden) te kijken. Ik ben momenteel niet op zoek naar een stage, daar ben ik net klaar mee, maar daar staan regelmatig vacatures voor stages. Altijd als er een nieuwe vacature geplaatst wordt, krijg ik een melding. Per toeval keek ik even tussen die meldingen en zag ik dat er een stage voor Quizlet.nl op stond! Het gaat om een marketing afstudeerstage. De vacature kan ik hier niet plaatsen, want het gaat niet via een linkje. Het stond in een worddocument dat je moest downloaden. Maar als je dus nog een marketing stage zoekt, is dat misschien wel heel interessant. De contactgegevens van Rutger stonden er bijvoorbeeld bij.
Dit ga je doen als stagiair:
Stageactiviteiten
zoals mondeling of schriftelijk aan de student geformuleerd door het stagebiedende bedrijf
1 Concurrenten onderzoek
2 Bedenken en uitwerken marketing en fincancieel plan
3 Enquete houden onder leden
4 Bedenken lange termijn strategie
5 Website beheren / actueel houden
Ik vond het wel grappig dat ik deze vacature tegen kwam. Ik wist namelijk niet dat er zo veel mogelijk was achter de schermen van Quizlet.
Zou het jouw droom zijn om voor Quizlet stage te lopen?
[ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 16:56 ]
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.