Tekst: The Grace of Betrayal
Samenvatting: The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?
Afbeeldingen: Hiervoor heb ik niks specifieks. Als faceclaims gebruik ik meestal Ben Barnes (Sirius) en Andrew Garfield (Remus), maar je mag ook twee onbekende personen gebruiken en dan liever zonder heel specifiek hun gezicht in beeld. Dat vind ik juist wel interessanter dan mijn originele fcs voorop. Verder een zwarte hond en een weerwolf, maar ook dit is niet verplicht. Een maan vind ik ook een leuke toevoeging, maar wees juist origineel en negeer mijn ideeën om er zelf een draai aan te geven!
Kleuren: Ook hier geldt hetzelfde voor, doe vooral wat jij denk dat erbij past, maar gezien Sirius hier een Slytherin is en Remus een Gryffindor kan je wat doen met groen en rood.
Thema: Duister, romantisch. Het is oorlog en denk vooral aan "goed" en "slecht" tegenover elkaar.
Grootte: Het liefst 550 x 700.