• Halloooow,

    Zoals de titel al zegt, ben ik, net als half Quizlet, op zoek naar een cover. Ahhh, ik ben zo enthousiast! Ik ga lekker ook meedoen aan SotY! Het is het enige waar ik over praat de afgelopen week, dus sorry Anna, Froukje, Lisa en mijn ouders. Ik zal mezelf vanaf nu proberen in te houden, want het slaat stiekem nergens op dat ik zo enthousiast ben.
    Desalniettemin, tijd voor mijn coveraanvraag!

    Naam: Troon van Verraad

    Sfeer: Nouja, hij gaat meedoen aan het thema Royalty, maar als ik jou was zou ik de samenvatting lezen om achter de sfeer te komen, hahaha. Sorry, ik ben niet zo goed in de sfeer omschrijven.

    Samenvatting:
    Dezmir, het land van de trollen, is gedoemd. Het wordt aangevallen door het mensenrijk en de koning durft niets te doen. Zijn zoon en troonopvolger Nashzyam daarentegen wil vechten en zo Dezmir redden van de ondergang, maar moet machteloos toekijken hoe zijn vader zijn toekomstige land verspeelt.
    Nashzyam is er klaar mee. Zonder enige twijfel vermoordt hij zijn vader. Echter verloopt dit niet zoals gepland. Zijn hoogverraad wordt ontdekt en wordt hij uit Dezmir verbannen om tussen de mensen te leven.
    Het is tijd voor wraak, vindt Nashzyam. Dezmir hoort van hem te zijn. Hij zal regeren over de trollen en daarom roept hij een leger van mensen op om te strijden tegen Dezmir, zodat hij op de troon zal komen. Hij en hij alleen.

    Afbeeldingen: Nou, zoals jullie merken wil ik geen princessen of iets dergelijks op mijn cover :'D wat ik wel wil, weet ik eigenlijk ook niet zo goed, dus daar laat ik jullie compleet vrij in. Wees creatief. Ik ben nu al super enthousiast^^

    Nou, ik ga maar eens even verder fangirlen over mijn verhaal. Faal, Femke. Faal. Oh en ik kijk nog steeds uit naar jullie geweldige Nashzyujhbs grappen zoals in het vorige topic :"D Dat vond ik echt geweldig namelijk.

    Oke, heel erg bedank alvast allemaal. Groetjes Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stiekem doen al die mensen me denken aan Thorin van de Hobbit :")

    Maar waaauw! They are all so pretty!

    Note to myself: Lisa heeft er ook nog een gemaakt waarop de man geen wapens heeft

    @Wervelwind, I like the idea! Alleen heeft hij eigenlijk geen wapens en weet ik eerlijk gezegd niet zo goed of hij er helemaal bij past. Ik vind zeker die tweede wel leuk eruit zien, maar het past alleen niet.
    @Anna, zoals ik al zei vind ik vooral de tweede pretty en mooi duister^^ dat is ook wel gaaf!

    Mijn moeder wilde ook nog wat proberen, en wilt iemand anders nog wat doen? Je hebt nog alle tijd!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!