• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:34 ]

    Kan me heel goed voorstellen dat dat een heel angstig moment was, zelfs als je gewoonlijk niet last hebt van angst met de treinen is dat al geen fijne situatie! Je bent er wel ontzettend goed mee omgegaan, als ik dit zo lees.

    Met treinen heb ik altijd wel redelijk veel geluk gehad. Echter toen ik klein was, zat ik met mijn moeder in de bus en toen we uit moesten stappen ging de deur net voor mijn neus dicht. Mijn moeder was dus al buiten, maar ik niet. Toen ben ik heel hard gaan huilen en was de buschauffeur nog maar even stil blijven staan zodat ik alsnog naar buiten kon, haha.

    Ahw, dat is naar!

    Het enige wat ik mij herinner van treinen is dat we eens met het hele gezin ergens heen gingen en dat de deur net dicht ging toen mijn broer wou instappen. Gelukkig is hij er uiteindelijk op de een of andere manier wel ingegraakt!
    Ik ben ook eens met de metro met mijn ouders naar Parijs geweest, en het bleek dat we in de verkeerde metro zaten dus mijn vader ging naar buiten en mijn moeder en ik stonden nog in de metro en drie keer raden wat er gebeurde? Inderdaad, de deuren gingen net voor dicht.. God wat was ik in paniek! En al zeker omdat mijn vader de metrokaartjes enzo bij had, dus we konden niks doen! We zijn toen bij de eerstvolgende halte uitgestapt en na een tijdje kwam mijn vader daar aan!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 14:38 ]


    -Lily Evans-

    Niet zo raar, want dat is eigenlijk mijn grootste angst als ik met de trein reis.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Niet zo raar, want dat is eigenlijk mijn grootste angst als ik met de trein reis.:')

    + Ik haat zoiezo met de trein (OV) reizen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.