• Jaaaa, voor onze K3-fans onder ons: ze hebben weer een nieuwe videoclip!
    In mijn eerlijkste mening: véééééééél beter dan die vorige!



    Ik vind het echt een heerlijk nummer, beetje lekker poprocktintje eronder en ik krijg een HSM-vibe van de clip. :3
    Wat vinden jullie?

    Ohja, voor de mensen die trouwens geïnteresseerd zijn hoe ver onze nieuwe K'tjes gevorderd zijn met hun zangtalenten: kijk eventjes dit filmpje, echt wauw.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 19:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sawry, ik was het eens vergeten dat we die quote moeten gebruiken. Excuseer mijn verkouden propvolle met snot hoofd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaaa leuk! Vind "Als het binnen regent" nog altijd het leukste liedje van hun.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben persoonlijk nog steeds geen fan van Klaasje, en heb er ook niet echt een K3-gevoel meer bij, maar het is wel een leuk nummer ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    YEESSSS, het liedje is leuk! De video vind ik wat minder, ik mis een 'verhaal'... Volgens mij zijn al hun video's gewoon dansvideo's? Op zich is dat niet zo erg al ze er wat leuke dingen tussen zouden zetten, maar soms is het echt 3 minuten naar dezelfde pasjes kijken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 19:25 ]


    The soul needs autumn.

    Het is een erg leuk nummertje idd!^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Jaaa, ik zag hem om 18u stipt (ik ga erover :W) en ik vind hem echt suuuuper. Het liedje is wel erg 'wild' om het zo te zeggen, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wervelwind schreef:
    YEESSSS, het liedje is leuk! De video vind ik wat minder, ik mis een 'verhaal'... Volgens mij zijn al hun video's gewoon dansvideo's? Op zich is dat niet zo erg al ze er wat leuke dingen tussen zouden zetten, maar soms is het echt 3 minuten naar dezelfde pasjes kijken.

    Kan aan mij liggen hoor, maar zien de meeste videoclips van tegenwoordig er zo niet uit?

    Ledecky schreef:
    Jaaa, ik zag hem om 18u stipt (ik ga erover :W) en ik vind hem echt suuuuper. Het liedje is wel erg 'wild' om het zo te zeggen, haha. :'D

    Melis, ik vond het erg dat ik het vergeten was, dus je bent er echt niet over (of hoe je dat ook in het Vlaams zou zeggen, lol). En ik vond eigenlijk dat dat wel mocht na dat vorige nummer :x

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 19:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Kan aan mij liggen hoor, maar zien de meeste videoclips van tegenwoordig er zo niet uit?

    Vaak is er wel een verhaallijn doorheen het dansen ofzo, ik weet niet ik vind gewoon al hun clipjes nogal hetzelfde (maar de liedjes vind ik echt super leuk!)


    The soul needs autumn.

    Occamy schreef:
    (...)
    Melis, ik vond het erg dat ik het vergeten was, dus je bent er echt niet over (of hoe je dat ook in het Vlaams zou zeggen, lol). En ik vond eigenlijk dat dat wel mocht na dat vorige nummer :x


    Sorry voor mijn Vlaams haha, oeps. Ja da's waar! Het vorige nummer was ook te traag voor mij. Ik kijk al uit naar de komende clips. *O*
    Alle Kleuren komt ook nog!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wervelwind schreef:
    (...)
    Vaak is er wel een verhaallijn doorheen het dansen ofzo, ik weet niet ik vind gewoon al hun clipjes nogal hetzelfde (maar de liedjes vind ik echt super leuk!)


    Goh, ik snap je wel, maar ik denk dat het nogal moeilijk is om er echt een verhaal in te steken dat zou opvallen en duidelijk zou zijn voor hun doelgroep.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wervelwind schreef:
    (...)
    Vaak is er wel een verhaallijn doorheen het dansen ofzo, ik weet niet ik vind gewoon al hun clipjes nogal hetzelfde (maar de liedjes vind ik echt super leuk!)


    Ik snap wat je bedoelt! Ik moet direct denken aan 'Frans Liedje' met Kathleen nu. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wervelwind schreef:
    (...)
    Vaak is er wel een verhaallijn doorheen het dansen ofzo, ik weet niet ik vind gewoon al hun clipjes nogal hetzelfde (maar de liedjes vind ik echt super leuk!)

    Meh, ik vind dat nog meevallen hoor. Ik vind dat vorig jaar veel van dezelfde clips uitbrachten, maar hier brengen ze meer variatie naar voren. Ushuaia was namelijk een zomerhit en buiten opgenomen in het bos, Iedereen K3 was voor een programma met delen van het programma erin, Love Boat Baby had soort van een verhaal (van die loods naar hoog op de boot met allerlei mensen) en is ook buiten opgenomen, De Aarde Beeft was dan weer een rustig nummer met een boodschap en dan heb je dit blije springnummer, Play-O. Maar ieder zo zijn mening. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    K3 ALS CHEER-TEAM *O* *O* *O*


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik vind het een leuk liedje. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk liedje! Vind het het allerleukst om te zien hoe Hanne steeds beter wordt. In het begin vond ik haar helemaal niets maar ben blij dat de vorige K3 en Gert wel iets in haar zagen want ze is zo enorm gegroeid.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"