• Ja, want Hooverphonic oftewel Sarah is vandaag twintig jaar geworden! Dat is natuurlijk heel wat, want nu ben je ineens geen tiener meer! (goh, echt, Laura? Ja echt!) En omdat dat natuurlijk heel speciaal is, moet dat gevierd worden!




    Eledhel, oftewel Rosa, heeft nog een lief berichtje voor je op deze mooie dag:



    Heyyy Sarah,
    GEFELICITEERD! Naast mijn duizenden snapchats en whatsappberichtjes die je vandaag waarschijnlijk gaat ontvangen, feliciteer ik je ook nog even op deze manier (je kan niet genoeg felicitaties hebben natuurlijk). Nu alweer 20, dat betekent dat je voorgoed je tienerjaren hebt verlaten! Je hebt dus geen goed smoesje meer om urenlang Netflix te kijken en pizza te eten, daar ben je nu te oud voor. Toch leuk hè, jarig zijn!
    En ik kies ook deze manier om je te bedanken voor de goede vriendin die je bent. Ik kan je altijd appen, je staat altijd voor me klaar en je bent een supergezellige meid. Je kan zelfs mijn whatsapp-spams aan. Een betere vriendin heb ik niet!!
    Oh en strakjes als ik bij je in de buurt woon zal je ook moeten dealen met mijn kookkunsten omdat jij HEEL VAAK bij mij komt eten. Dus als ik jou was, zou ik nu nog even genieten van de komende paar weken, strakjes zit je voor altijd aan me vast!
    Nu de standaard riedel om dit berichtje af te sluiten: maak er nog een leuke dag van, volgende keer als ik je zie neem ik een cadeautje mee!

    Xx


    We wensen je een ontzettend fijne en toffe dag vandaag, met bergen taart en stapels cadeaus! ♥



    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd! (hoera)


    Happy Birthday my Potter!

    Jaaaa gefeliciteerd Sarah woopwoop feestjeee


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd oude doos!:3
    Nog drie maanden voor mij ;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd! (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    😱😱😱😱😂😂😂 Hahahaha jullie zijn geweldig
    Bedankt voor alle felicitaties!! :'D EN OMG IS DAT STYLES? 😭😭😍 Super lief, thanks!!

    Dan ga ik vanavond afsluiten met pizza :Y) Nu kan het nog...(A)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Happy birthday *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteeerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd :'D!!


    Seasons will change, but I shall remain

    Happy birthday!

    Gefeliciteerd! En welkom bij de 20er club. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gefeliciteerd! (flower)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Gefeliciteeeeeeeerd c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Happy birthdaaay! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteeerd ! 🎈🎈