• Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe aanwinst. Ik draag al ruim een jaar dezelfde ketting van een maantje. Het begon gewoon als sieraad maar na een tijdje kon ik niet meer zonder. Ik put heel erg veel kracht uit deze ketting en voel me niet meer helemaal heel als ik hem niet draag (zelfs al is het onder mijn kleding). Omdat ik zoveel plezier heb van deze ketting besloot ik er een klein broertje aan toe te voegen en bestelde ik ook een zilveren ster voor erbij. En al zeg ik het zelf, het staat heel leuk samen en ik ben er ontzettend blij mee.

    Voor de mensen die het interessant vinden, hier een foto:



    Hebben jullie sieraden waar jullie erg veel waarde aan hechten, of altijd dragen?


    The truth is out there.

    Oh, dat is echt mooi ^^

    Ik heb verschillende juwelen die ik wel eens afwissel, maar het enige dat ik altijd draag is mijn armband van Pandora ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    That is so pretty! Ze staan echt heel leuk bij elkaar inderdaad.

    Ik draag zelf eigenlijk bijna nooit sieraden, zeg maar gerust nooit. Het irriteert me altijd een beetje, wat echt jammer is aangezien ik het altijd zo mooi vind staan bij andere mensen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh wat leuk!

    Sinds kort hebben mijn vriend en ik allebei een ring en ik draag hem elke dag trouw. Dan heb ik mijn bf toch een beetje bij me als ik hier op kamers zit. Verder heb ik nooit iets gehad met juwelen, maar deze ring is natuurlijk wel erg speciaal.


    oi, suzy

    Dat staat zo leuk bij elkaar!

    Ik draag alleen zelf persoonlijk nooit sieraden. Ik vind het zelf niks voor mij, maar zulke setjes vind ik echt heel mooi - maar dan wel bij anderen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heel mooi!


    What's meant to be will find it's way

    Selden schreef:
    Oh, dat is echt mooi ^^

    Ik heb verschillende juwelen die ik wel eens afwissel, maar het enige dat ik altijd draag is mijn armband van Pandora ^^


    Ik heb ook een armband van Pandora, die draag ik ook heel vaak. (:

    @Illuminae: Dankjewel! En ik kan dat opzich wel begrijpen. Ik ben ook altijd een beetje humeurig als mijn ketting of oorbellen blijven hangen in mijn sjaal of kleding! Hahaha

    @Feliscatus: Dankje!

    @Olsson: Oh dat is echt heel leuk! Ik vind dat soort dingen altijd fijn om te hebben. Heb je toevallig een foto, ik ben wel benieuwd!

    @Plisetsky: Thanks! Begrijpelijk. (:


    The truth is out there.

    Laryanue schreef:
    Heel mooi!


    Dankjewel! (:


    The truth is out there.

    Oh, da's echt mooi. ^^ Zelf draag ik eigenlijk nooit sieraden. Met Oudejaar had ik uitzonderlijk oorbellen aan, dat was meteen ook de eerste keer in 2016. :'D
    Maar mijn voornemen voor dit jaar is om toch wat vaker iets aan te doen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kijk eens aan (: Let maar niet op mijn studieboek, hahahaha.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Kijk eens aan (: Let maar niet op mijn studieboek, hahahaha.



    Die is echt heel mooi! :Y)


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    (...)

    Die is echt heel mooi! :Y)


    I know right :Y) Ik ben er ook heel gelukkig mee!


    oi, suzy

    Echt mooi Veerle! Ik heb zelf een hele tijd een ketting met mijn sterrenbeeld eraan gedragen, dus het thema bevalt me ook goed haha.
    Nu draag ik al een jaar of drie altijd een gouden armband, en ik had eigenlijk ook een zilveren om de andere pols die ik van mijn oma had gekregen, maar die ben ik laatst kwijtgeraakt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Illuminae schreef:
    That is so pretty! Ze staan echt heel leuk bij elkaar inderdaad.

    Ik draag zelf eigenlijk bijna nooit sieraden, zeg maar gerust nooit. Het irriteert me altijd een beetje, wat echt jammer is aangezien ik het altijd zo mooi vind staan bij andere mensen.

    Mooncalf schreef:
    Echt mooi Veerle! Ik heb zelf een hele tijd een ketting met mijn sterrenbeeld eraan gedragen, dus het thema bevalt me ook goed haha.
    Nu draag ik al een jaar of drie altijd een gouden armband, en ik had eigenlijk ook een zilveren om de andere pols die ik van mijn oma had gekregen, maar die ben ik laatst kwijtgeraakt


    Dankje! Wat zonde dat je hem bent kwijt geraakt zeg! D:

    @Ungoliant: Dankje!


    The truth is out there.