• en ik wil niet want ik heb altijd al een schoolarts-fobie gehad!!! :|
    en dan moeten ze me wegen en meten en gehoortestjes doen en dan gaan ze vragen stellen en ik ga me niet uitkleden!!!!! :O


    AAP

    (...)

    jah drm ik bedoel ik ga daar niet ff mijn prive plekken showen...
    dingen moeten wel prive blijven... dokter of neit... zem oeten oo maar kunnen snappen dat veel mensen zich daarn iet prettig bij voelen..


    Ja, vind ik ook. En als je zelf denkt dat er iets niet goed zit, kan je zelf wel ook naar de dokter hoor -_- Maarja, dokters en scholen snappen toch geen reet van puberende kinderen x]


    Your make-up is terrible

    GGD & schoolartsen -.-' Die willen gewoon weten of je veel haar op je pruim hebt :S (XD)


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Ja, vind ik ook. En als je zelf denkt dat er iets niet goed zit, kan je zelf wel ook naar de dokter hoor -_- Maarja, dokters en scholen snappen toch geen reet van puberende kinderen x]


    idd diej zijn zeker vergeten hoe het was er zelf een te zijn... dude ik had ooit een manelijke dokter maar ik moest voorm e buik naar het ziekenhuis... nja moet mijn broek ook uit... en okej dat doet pijn maar helloo ik heb eerst een half uur geprotesteerd dat ik dan op zijn minste een vrouwlijke dokter wou...
    mensen lopen me raar aan te kijken maar geef me eens ongelijk.... het lijkt mij niet bepaalt prettig als jonger meisje dat er ff een man naar je komt kijken ¬¬
    annyways.. geloof mij... de schoolarts is een hell !!


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    idd diej zijn zeker vergeten hoe het was er zelf een te zijn... dude ik had ooit een manelijke dokter maar ik moest voorm e buik naar het ziekenhuis... nja moet mijn broek ook uit... en okej dat doet pijn maar helloo ik heb eerst een half uur geprotesteerd dat ik dan op zijn minste een vrouwlijke dokter wou...
    mensen lopen me raar aan te kijken maar geef me eens ongelijk.... het lijkt mij niet bepaalt prettig als jonger meisje dat er ff een man naar je komt kijken ¬¬
    annyways.. geloof mij... de schoolarts is een hell !!


    Woow :O Ik zou dat denkik niet kunnen x] Maarja, ik heb gelukkig geen last voor de rest gehad van schoolartsen, behalve die ene keer en toen was ik ike, 6 ofzo, en dan kijken ze niet op prive plekken ^^


    Your make-up is terrible

    (...)

    Woow :O Ik zou dat denkik niet kunnen x] Maarja, ik heb gelukkig geen last voor de rest gehad van schoolartsen, behalve die ene keer en toen was ik ike, 6 ofzo, en dan kijken ze niet op prive plekken ^^


    jah nee okej maar het is echt iets voor de middelbare scholieren ¬¬
    mijn vriendin was geweest ze zei me;
    dude diej schoolartsen zijn net pedos... ze raken je gewoon aan en je schaamte kan ze niets schelen..

    nee leuk als zoiets je te wachten staat... ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    jah nee okej maar het is echt iets voor de middelbare scholieren ¬¬
    mijn vriendin was geweest ze zei me;
    dude diej schoolartsen zijn net pedos... ze raken je gewoon aan en je schaamte kan ze niets schelen..

    nee leuk als zoiets je te wachten staat... ¬¬


    WTF O.O Het zal je maar gebeuren. Dat nog niemand de schooldokter in elkaar heeft geslagen!


    Your make-up is terrible

    (...)

    WTF O.O Het zal je maar gebeuren. Dat nog niemand de schooldokter in elkaar heeft geslagen!


    ghe ik heb wel ooit mijn gewone dokter een klap voor zijn kop verkocht xD
    en mijn tandarts gebeten... een paar keer...
    [/ een paar keer heel erg hard :$]
    maar die schoolarts mag blij zijn dat ik niet hoef van mijn ma anders had ik m zekers wel een mep verkocht..
    [/ en geloof me ik doe het gewoon als ze iets doen dat me niet aan staat hoor :O]


    A Noble was Born in Chaos

    Maaii godd, bij ons op het school moete om de 2 jaar dus eh -_-' En dan moete alles uitdoen buiten u onderbroek -_-' Dan moete gaan liggen en die trekt u onderbroek dan naar beneden dah was zo van wtf! GELUKKIG was dah toen een vrouw ze xd
    Als dah dees jaar ne gast is vertik ik het ze!

    Lang leven mijn prencipes ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Maaii godd, bij ons op het school moete om de 2 jaar dus eh -_-' En dan moete alles uitdoen buiten u onderbroek -_-' Dan moete gaan liggen en die trekt u onderbroek dan naar beneden dah was zo van wtf! GELUKKIG was dah toen een vrouw ze xd
    Als dah dees jaar ne gast is vertik ik het ze!

    Lang leven mijn prencipes ^^



    gott ben ik het zow mee eens !! mja... bij ons moet je gwn alles gelijk aan oden.. mensen komen daar met hun ouders die hun nog niet eens in hun nakiej mogen zien laat staan de schoolarts dan..


    A Noble was Born in Chaos

    Jezus ben blij dat ik dat niet heb zeg. Ik ga dus echt me kleren daar niet uitdoen(N)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)


    gott ben ik het zow mee eens !! mja... bij ons moet je gwn alles gelijk aan oden.. mensen komen daar met hun ouders die hun nog niet eens in hun nakiej mogen zien laat staan de schoolarts dan..


    Ik ook, ze kunnen dat toch niet zomaar doen? :O Schending van privacy vind ik dat! Ik zou echt mzelf ziek melden of weigeren te gaan als ik het hoorde O.O Meestal kunnen schooldokters er niets van en worden alleen maar ingehuurd om de ouders gerust te stellen ofzo -_-
    Mijn zusje moest wel ooit, maar toen bleek dat ze te zwaar was en ze wist nog percies hoe lang ze was toen ze haar meette, op de milimeter na ofzo, maar haar gewicht was ze spontaan vergeten!


    Your make-up is terrible

    Ik moet maandag gaan O_o

    en ik ben bng want ik moet spuit krijgen en de andere klas is al geweest en de naalt is zo een 8 à 10 cm lang x] IK BENG BANG x 0_o


    A. ikmisje.

    we hebben dat dit jaar ookal moeten doen,
    uiteindlijk valt het allemaal best wel mee. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Maar weetje, je moet je in de plaats stellen van die arts,
    Hallo, die heeft al zoveel kiendere moeten onderzoeken! x)


    Some people make the world special just by being in it

    Het is echt allemaal zo erg niet.
    Je kunt je ondergoed gewoon aanlaten, en dat is gewoon hetzelfde als je bikini, en daar loop je toch ook gewoon in rond?
    En of je al haar hebt, dat vragen ze gewoon, dat is zodat ze weten hoever je al bent met je ontwikkeling.


    If you want me to listen, whisper...