• KLIK HIER VOOR TREINKAARTJESACTIE VAN KRUIDVAT!

    Wil jij ook in de whatsappgroep? Stuur me een PB met daarin je nummer of app me even op whatsapp dat je erbij wilt! ^^


    Jahoor, het is weer tijd voor een meeting! En niet zomaar een meeting; Het is een meeting in Rotterdam waar zowel Jarne als ikzelf (Yolanda) sówieso aanwezig zullen zijn. Dat betekend dat we al met 2 mensen zijn. Maar het is natuurlijk pas een feestje wanneer jíj er ook bij bent! Dus zet je jezelf ook even op de lijst? Zou echt ongelooflijk leuk zijn! :3


    Maar waar gaan we meeten dan?
    De topictitel verklapt het al een beetje, en mijn intro in deze beginpost ook. We zullen elkaar namelijk treffen nergens anders dan in Rotterdam. Yay!

    En wanneer?
    Voor de datum hebben wij JOUW stem nodig! De datum is immers nog niet bekend. Maar meeste stemmen gelden, dus vergeet niet om je keuze te maken op de poll hieronder! We love you! :3
    Klik hier voor de poll.


    ZATERDAG 04 MAART OM 12.30h bij de Starbucks op het centraal station!

    IK KOM!
    Yaaaaaaay, dat vinden we ontzettend leuk! Weet je al of je op zeker komt, of toch liever op de ''misschien''lijst? :3 Het zou ook heel fijn zijn als je onderstaand lijstje eventjes voor ons wilt invullen. Alvast bedankt!

    Username:
    (Schuil)naam:
    Leeftijd:
    Reist vanuit:


    Zeker!
    Gibbs - Yolanda - 20 - Emmen
    Debbaut - Jarne - 17 - Antwerpen
    Illuminae - Megan - 18 - Rotterdam
    Navarro- Naomi - 18 - Spijkenisse
    Tuena - Iris - 18 - ?
    Rubin - Bianca - 22 - Antwerpen
    Renate1983 - Renate - 33 - Rotterdam
    Square - Inge - 20 - Haren/Groningen
    Occamy - Sofie - 21 - Veghel
    Oscura - Loïs - 19 - Spijkenisse
    HalfBloodPrince - Shar - 22 - Swalmen
    Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse
    Farfalle - Filiz - 23 - Den Haag
    Patholoog - Manon - 21 - Maastricht
    Jmetje - Jannamaria - 22 - Zoetermeer
    MEDEDELING NAOMI:
    Mocht de meeting op 1 of 2 maart vallen, is er een hele grote kans dat ik langs Antwerpen kom en dan kunnen jullie wel mee rijden? Hebben jullie alleen een terugreis ^^ + Slaapplek is ook mogelijk
    De durvers:
    - Jarne


    Misschien!
    Rashoumon - Wendy - 19 - Nieuw-Vennep
    Granian - Sav - 18 - Purmerend

    Hopelijk tot op de meeting! We zien je graag!



    Debbaut schreef:
    Even recap:


    We verzamelen om 12:30 aan de Starbucks van het centraal station. Ben je door omstandigheden extreem vroeg of juist extreem laat? Kan je dat misschien laten weten.
    In geval van extreem vroeg is het voor niemand leuk een uur te moeten wachten en in het geval van extreem laat kunnen we afspreken waar we meeten. Want misschien ken je het centrum en kan je achterkomen. Anders moeten we de stationsbuurt even onveilig maken met zijn allen. Maar niemand blijft reddeloos achter!

    locatie


    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 14:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2017 - 13:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga eventjes kijken, want dat is wel heel chill, want carnavalsvakantie :3
    Je weet mijn naam, leeftijd ook mag ik hopen en ik kom uit Veghel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Ik ga eventjes kijken, want dat is wel heel chill, want carnavalsvakantie :3
    Je weet mijn naam, leeftijd ook mag ik hopen en ik kom uit Veghel.


    Naam: Antje
    Leeftijd: 65

    Check!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Kom de dag ervoor bij me slapen en dan reizen we samen verder naar Antwerpen, waar Jarne op ons wacht en dan verder reizen tot Rotterdam (wbw)

    @jarne; oh lol dan kunnen we evengoed de thalys nemen want die kost 50 euro heen en terug en die is sneller lol

    maar ik vind het echt wel massa's duuuur
    ik heb trouwens ook 50%-kortingkaart maar ik geloof niet dat dat geldt als ik naar nederland reis (no_chears)


    Pas maar op, sebiets sta ik op je stoep. Het klinkt als zo'n goed idee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Jarne & Qing, ik wil mij niet in het gesprek mengen, maar ik ga het toch doen ^-^
    Mocht de meeting op 1 of 2 maart vallen, is er een hele grote kans dat ik langs Antwerpen kom en dan kunnen jullie wel mee rijden? Hebben jullie alleen een terugreis ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    @Jarne & Qing, ik wil mij niet in het gesprek mengen, maar ik ga het toch doen ^-^
    Mocht de meeting op 1 of 2 maart vallen, is er een hele grote kans dat ik langs Antwerpen kom en dan kunnen jullie wel mee rijden? Hebben jullie alleen een terugreis ^^


    Ohh, dat zou handig zijn!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Pas maar op, sebiets sta ik op je stoep. Het klinkt als zo'n goed idee.


    kom maar af (cat) nee ik meen het, als je ouders bv liever hebben dat ik eerst naar jou kom om mijn kop te laten zien aan jouw ouders dat ze weten dat ik geen pedo ben, is dat ook okay ^^

    @noami: dat klinkt als een geweldig plan (bloos)

    @jarne: de terugreis is 25 euro


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yeah, Rotterdam, lekker dichtbij :'D! Zet mij maar onder misschien. Ik ben op vakantie tot 2 maart. Dus als het in het weekend valt kan ik wel!
    Username: Oscura
    (Schuil)naam: Loïs
    Leeftijd: 19
    Reist vanuit: Spijkenisse (onder Rotterdam)


    Seasons will change, but I shall remain

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    kom maar af (cat) nee ik meen het, als je ouders bv liever hebben dat ik eerst naar jou kom om mijn kop te laten zien aan jouw ouders dat ze weten dat ik geen pedo ben, is dat ook okay ^^

    @noami: dat klinkt als een geweldig plan (bloos)

    @jarne: de terugreis is 25 euro


    Dat vond ik dus ook :Y) Eventueel kan je best een slaapplek bij mij claimen als het later zou zijn, mocht dat ook handiger zijn. Je ziet maar, want ik ben niet moeilijk.
    Het ligt er puur aan de datum en voornamelijk ook het weer ^^ En mocht de planning natuurlijk niet weer eens omgegooid worden.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 20:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    (...)

    Dat vond ik dus ook :Y) Eventueel kan je best een slaapplek bij mij claimen als het later zou zijn, mocht dat ook handiger zijn. Je ziet maar, want ik ben niet moeilijk.
    Het ligt er puur aan de datum en voornamelijk ook het weer ^^ En mocht de planning natuurlijk niet weer eens omgegooid worden.


    ik claim alvast, claimy claimy (wbw) bij mij hangt het er ook echt vanaf of ik moet werken D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik claim alvast, claimy claimy (wbw) bij mij hangt het er ook echt vanaf of ik moet werken D:


    Welke dagen werk je zeker? En dan is die bij deze geclaimt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noo zaterdag staat voor. Dan zit ik hoogst waarschijnlijk in Parijs. Kom op woensdag. D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Crewbie schreef:
    (...)

    Welke dagen werk je zeker? En dan is die bij deze geclaimt.


    In het weekend, de rest is onzeker, maar aangezien ik in het weekend op weekend ben mwhuahahahaa moet ik waarschijnlijk door de week komen. Ik ga alleszins proberen 1 en 2 vrij te houden ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kunikida schreef:
    Noo zaterdag staat voor. Dan zit ik hoogst waarschijnlijk in Parijs. Kom op woensdag. D:

    Maar dan zit ik in Parijs D:. Okay, Disney niet helemaal Parijs :').


    Seasons will change, but I shall remain

    ik denk dat een doodle sowieso gemakkelijker is om een overzicht te hebben wie wanneer wel en nie kan tho want ik heb een van de vier dagen die ik kan aangeduid maar als iedereen dat doet
    heb je uiteindelijk een uitslag die er wat vertekend uit kan zien


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zet me maar op misschien!
    Matty - 20 - Castricum/Groningen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.