Wil jij ook in de whatsappgroep? Stuur me een PB met daarin je nummer of app me even op whatsapp dat je erbij wilt! ^^
Jahoor, het is weer tijd voor een meeting! En niet zomaar een meeting; Het is een meeting in Rotterdam waar zowel Jarne als ikzelf (Yolanda) sówieso aanwezig zullen zijn. Dat betekend dat we al met 2 mensen zijn. Maar het is natuurlijk pas een feestje wanneer jíj er ook bij bent! Dus zet je jezelf ook even op de lijst? Zou echt ongelooflijk leuk zijn!
Maar waar gaan we meeten dan?
De topictitel verklapt het al een beetje, en mijn intro in deze beginpost ook. We zullen elkaar namelijk treffen nergens anders dan in Rotterdam. Yay!
En wanneer?
Klik hier voor de poll.
ZATERDAG 04 MAART OM 12.30h bij de Starbucks op het centraal station!
IK KOM!
Yaaaaaaay, dat vinden we ontzettend leuk! Weet je al of je op zeker komt, of toch liever op de ''misschien''lijst? Het zou ook heel fijn zijn als je onderstaand lijstje eventjes voor ons wilt invullen. Alvast bedankt!
Username:
(Schuil)naam:
Leeftijd:
Reist vanuit:
Zeker!
Gibbs- Yolanda - 20 - Emmen
Debbaut- Jarne - 17 - Antwerpen
Illuminae- Megan - 18 - Rotterdam
Navarro- Naomi - 18 - Spijkenisse
Tuena- Iris - 18 - ?
Rubin- Bianca - 22 - Antwerpen
Renate1983- Renate - 33 - Rotterdam
Square- Inge - 20 - Haren/Groningen
Occamy- Sofie - 21 - Veghel
Oscura - Loïs - 19 - Spijkenisse
HalfBloodPrince- Shar - 22 - Swalmen
Hwarang- Eileen - 19 - Spijkenisse
Farfalle- Filiz - 23 - Den Haag
Patholoog- Manon - 21 - Maastricht
Jmetje- Jannamaria - 22 - Zoetermeer
MEDEDELING NAOMI:
Misschien!
Rashoumon- Wendy - 19 - Nieuw-Vennep
Granian- Sav - 18 - Purmerend
Debbaut schreef:
Even recap:
We verzamelen om 12:30 aan de Starbucks van het centraal station. Ben je door omstandigheden extreem vroeg of juist extreem laat? Kan je dat misschien laten weten.
In geval van extreem vroeg is het voor niemand leuk een uur te moeten wachten en in het geval van extreem laat kunnen we afspreken waar we meeten. Want misschien ken je het centrum en kan je achterkomen. Anders moeten we de stationsbuurt even onveilig maken met zijn allen. Maar niemand blijft reddeloos achter!
[ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 14:59 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2017 - 13:45 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •