• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Hallo, ik kom jullie ook joinen. Ookal heb ik me nog niet officieel ingeschreven haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Hallo, ik kom jullie ook joinen. Ookal heb ik me nog niet officieel ingeschreven haha


    Welkooom! 8D

    Iemand die vanavond een wordwar wil houden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben erachter gekomen dat mijn ideale schrijftijd zich bevind tussen 1 en 3 uur 's ochtends.
    Yup. (cat)

    Frodo schreef:
    (...)

    Welkooom! 8D

    Iemand die vanavond een wordwar wil houden?


    In het grote Wordwar topic waren er iig enkelen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Geraken jullie ook zo gemotiveerd door het lezen van elkaars verhalen? :'D


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Geraken jullie ook zo gemotiveerd door het lezen van elkaars verhalen? :'D


    Wha wel een beetje, al is het meestal van OMG DAT IDEE IS ZOOOO AWESOME. En dan huilend om mijn idee x)

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Wha wel een beetje, al is het meestal van OMG DAT IDEE IS ZOOOO AWESOME. En dan huilend om mijn idee x)


    Awh, dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling! Je idee is vast even goed als dat van anderen.^^


    The soul needs autumn.

    Iemand die feedback wil geven op mijn proloog? Ik geraak er maar niet tevreden over :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Iemand die feedback wil geven op mijn proloog? Ik geraak er maar niet tevreden over :c

    Ja, staat hij online/actief? Dan neem ik wel een kijkje


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ja, staat hij online/actief? Dan neem ik wel een kijkje


    Nee nog niet, maar ik kan je wel een linkje doorsturen van google documents (: ik stuur hem eventjes via pb.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Krolock schreef:
    Ik ben erachter gekomen dat mijn ideale schrijftijd zich bevind tussen 1 en 3 uur 's ochtends.
    Yup. (cat)


    Hahaha, dat komt me bekend voor :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het moment dat eindelijk je hoofdstukken zijn nagekeken door een beta-reader <3
    Ik wil het allemaal nu plaatsen maar dat is iets te enthousiast x)

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Wha wel een beetje, al is het meestal van OMG DAT IDEE IS ZOOOO AWESOME. En dan huilend om mijn idee x)

    Waarom denk je dat ik momenteel al jullie stories ontloop? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben een beetje klaar met mijn idee. Ik kom er gewoon niet lekker in en ugh. Ik wil het van een cliff af gooien en opnieuw beginnen met een compleet ander idee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik ben een beetje klaar met mijn idee. Ik kom er gewoon niet lekker in en ugh. Ik wil het van een cliff af gooien en opnieuw beginnen met een compleet ander idee.


    Nooo, je schrijft écht goed! :3

    Misschien moet je het even laten rusten? Of gewoon een totaal onverwachte draai aan het verhaal geven?


    The soul needs autumn.