• Al een aantal jaren een ik precies hetzelfde: pasta met tomatensaus en groenten. Rijst met groenten. Aardappeltjes met spinazie. Of iets van wraps.
    Nu, ik ben niet iemand die kruiden op kot heeft staan. Sterker nog, ik heb nog niet eens zout op kot staan. (Kruiden van pasta doe ik met bouillon). En het is nu ook niet zo dat ik veel ingrediënten ga kopen voor één gerechtje, want dat is ten eerste duur, en ten tweede ben ik maar alleen en ga ik dat daarna echt niet meer kunnen opmaken omdat de meeste recepten iets super specifieks vragen.
    Dus, weten jullie lekkere gerechten die super makkelijk te maken zijn met maar een paar ingrediënten (of de ingrediënten moeten in die precieze hoeveelheid te halen zijn) én wat vegetarisch is? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uh, een appel? Sorry grapje 😜
    Maar ik zie in best veel supermarkten bij de groentenafdeling vaak pakketten staan met hoe je zelf erwtensoep kan maken bijvoorbeeld. Meestal zit er dan nog geen vlees in. :P
    Ik heb een tijdje terug ook een pompoenschotel gemaakt, dat was vet lekker maar wel met wat meer ingredienten. Maar ik kan het recept nog wel even opzoeken?
    Verder kan je in de biowinkel sowieso, maar misschien ook andere supermarkten groententassen kopen (ook voor maar een persoon), dat is vaak wel een manier om gevarieerd te eten (ze wisselen telkens met welke groenten erin zitten) en alles in één keer. Volgens mij kostte zo'n tas bij de biowinkel iets minder dan 10 euro per stuk voor één persoon, maar dan heb je wel alles voor één week.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso