• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kawasaki schreef:
    i need a bud to write a story with

    I'd volunteer but I suck and I don't want to ruin anything more c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fijn. Morgen is mijn laatste vrije dag en dan moet ik met de rest van de famillie naar de film ''kappen'' in de bios omdat er verders geen films zijn die suitable zijn voor de rest. Ten eerste haat ik nederlandse films en ten tweede heb ik alle Carry Slee boeken al gelezen en zijn ze in mijn ogen allemaal hetzelfde.:W

    *ziet bekende*
    "WAAR IS MIJN BUNKER?! ZOEK DEKKING!"


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    okay how about we find an idea and we write each one's short stories
    zou dat een leuk idee zijn

    Kawasaki schreef:
    okay how about we find an idea and we write each one's short stories
    zou dat een leuk idee zijn

    Agree! Ik zit nu in de bios tho 😅


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh it's such a shame...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jesus, hoe fucking respectloos zijn mensen? Ja; hij is trans. Daar is hij heel open over sinds hij ook trans-characters speelt in series, maar om nou foto's te vragen van voor zijn transition?? Hoe fucking respectloos ben je dan. Rot op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh, look at all this work for school I didn't make during the holidays...


    Take me to wonderland

    Weer een zoveelste LJH waar doorheen wordt gejaagd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet echt een baan zoeken... ennn dit heb ik al best vaak gezegd lol
    Ik weet gewoon niet wat ik wil

    Lel

    Ugh serieus dat zoiets simpels zelfs niet mogelijk is bij altijd ongeluk Anna. En als ik dan teleurgesteld ben omdat alles vandaag tegenzit, verpest ik de sfeer? Hallo rot een eind op.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik verzin twee plaatsnamen voor SotY, Een blijkt een heel klein dorpje uit Roemenie te zijn en de ander betekent Slokdarm in het Albanisch. Je moet er maar talent voor hebben om van random letters iets bestaands te maken ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    HOI JA IK WIL NAAR LANY OP 13 MAART WIE GAAT ER MEE


    take me back to the basics and the simple life

    Ik: "Ik zei net 'ga aan de kant , ik ga niet stoppen' terwijl ik stopte."
    Zusje: "Dat is jouw hele leven in één zin."

    Strangely accurate


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan