• Nee; ik ben mezelf niet zat & ik ben al voorbereid op de nodige haat-comments op dit topic.

    Iedereen zegt altijd dat Quizlet een plek is om jezelf te zijn. Om je thuis te voelen. Naar mijn mening is dit enkel dorpspraat. Waarom dorpspraat? Omdat alle negativiteit, met andere woorden een 'fout' in iemands ogen, meteen je hele levensloop op Q aftekent.

    Quizlet is niet een plek om jezelf te ontwikkelen. Voor story's en dergelijke natuurlijk en je kan er leuke contacten maken, maar met name het LJH topic; of normale/ discussie topics komen al veel haat op.

    Ik vind het tijd dat hierover wel eens een topic geopend moet worden; want het word niet minder, maar erger. Zo krijgen we geen users erbij, maar gaan er enkel weg & dat is (hopelijk) niet wat de mensen op Quizlet willen.

    Ik ben geen persoon voor lange verhalen en ik hoop dan ook dat mensen mijn punt begrijpen en nadenken voor ze negativiteit (uit hun eigen leven) op het internet strooien om iemand minder te laten voelen. Ongeacht de persoon in kwestie je nog zo irriteert.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cahira schreef:
    Ik ben niet iemand die zich gauw mengt in dit soort dingen, vooral niet op een forum zoals deze, maar het plaatsen van screens uit een WhatsApp gesprek tussen twee personen (zonder dat er überhaupt bekend is wat er gaande is) vind ik persoonlijk ook echt te ver gaan. Dat zijn privé dingen en die horen niet terecht te komen op het internet als een ander dat totaal niet aangaat, vooral niet als je hiermee in een indruk probeert te wekken over iemand die vermoedelijk niet geheel terecht is.


    oh well, het is niet dat ze bepaald nieuw waren voor 60% vh forum


    Heaven is a place that we all have

    Leora schreef:
    (...)

    Eens. Maar waar je zegt waar twee vechten hebben twee schuld, betekend ook tussen mij & Cheryl. Gezien Cheryl hier niet is en ik ook geen zin heb dat iedereen zich tussen mij en haar bemoeit; zal ik dit zeker niet openbaar met haar uitpraten. Daarnaast hebben ik en Cheryl anderhalf week geleden beide in een gezellige meeting deelgenomen, dus deels is al bijgelegd buiten schermen.

    Kunnen we weer on topic gaan? Ik weet nu wel dat ik een vreselijk mens ben tbh. Laat de topic dan tellen voor degene die het wel nodig hebben. c;


    Lol sorry, maar we hebben toen niet eens gepraat. Ga niet dingen zeggen die niet waar zijn + gezien je geen bemiddeling wilde, moet je ook niet doen alsof je het wel wilt uitpraten.

    I'm out

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 0:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Granian schreef:
    I feel you, I really do. Ik mis dat de top story's 200 kudo's hadden en rpg's 15 topics - en in alle eerlijkheid denk ik dat de onderlinge sfeer daar zeker wel wat mee te maken heeft. Toch vind ik dat heel veel users toch heel erg hun best doen om dit te verbeteren. De wedstrijden van users, die al eindeloze keren hebben meegemaakt hoe het grootste deel langzaam stopte met hun wedstrijd. De Rpg's, iedere keer opnieuw, van users die al dagenlang hebben zitten nadenken, zelfs al weten ze dat de kans groot is dat ze niet verder komen dan een rollentopic. De kerstactie met sneeuwballen niet te vergeten. Stelletje volhouders, en dat mag niet vergeten worden.

    Verder moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in sommige van jullie reactie's op dit topic - en als je je aangesproken voelt is dat meer jouw probleem dan het mijne. Naomi zegt hier wat iedereen denkt, en dan is het hypocriet om een iets van iets buiten Q neer te gooien - puur om Naomi een hak te zetten, terwijl we allemaal wel is een kwaad woord over onze vrienden spreken. Ik weet van genoeg mensen - ook mezelf - dat we allemaal wel is over een andere user roddelen. Betekend dat dat we iedereen's vuile was in dit topic op moeten hangen? En dat, wat er nu in dit en het LJH-topic gebeurt, oude koeie uit de sloot halen, dingen waar je niks mee te maken heb in iemands gezicht gooien, je te snel aangevallen en beledigt voelen, dat is precies waarom Q nu zo leeg is. Misschien niet slim om weer een negatief topic te openen, maar zeker niet beter om dan meteen maar weer boos te gaan lopen doen, of wel dan? Je had namelijk ook niet kunnen reageren, of proper, zoals sommige deden.

    Maar misschien kunnen we ook in plaats van negatief reageren om een negatief topic, onze eigen mindset veranderen, waar jullie het over hadden, want we kunnen er zelf ook voor kiezen om positief te reageren, wat de exacte reden is dat ik deze post begon met positieve dingen aan Q en deze post daar ook mee ga eindigen.
    Ik ben trots op onze moderators, bemiddelaars en de users die het hier gezellig en levendig proberen te houden en ik denk dat ze tot op een zekere hoogte daar prima in slagen - ze moeten alleen nog een groot deel van de users achter zich krijgen, maar daar kunnen we allemaal een steentje aan bijdragen niet? Dus pak die wedstrijd op, doe mee aan die rpg, maak dat topic over die nieuwe serie, potter head unite om dat ene verhaal weer 100 kudo's te geven en dit is wel een beetje waar mijn war speech stopt en ik een project ga proberen te bedenken om Q weer ongeveer te krijgen zoals het was, so Sav out

    Amen to this, tho.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pagu schreef:
    (...)

    oh well, het is niet dat ze bepaald nieuw waren voor 60% vh forum

    Alsnog, ik snap het doel ervan niet zo. Jij zou het ook niet leuk vinden als ik bepaalde dingen van jou online gooi. Het is gewoon een stukje respect.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben het met Pickett, Valtersen en Hanscom eens. Zij hebben het meeste wel verteld wat ik denk, alleen wil ik er nog een klein dingetje aan toevoegen.
          Namelijk dat ik vind dat hier iedereen zichzelf wel kan zijn. En waarom? Er zijn weinig forums die zo goed met elkaar omgaan en elkaar helpen. Natuurlijk ken ik niet alle forums, maar er zijn forums die ik gezien heb en waarvan ik echt 'dikke middelvinger, i'm outta here' denk. Er is af en toe een ruzie en discussie te vinden, gemoederen die te hoog oplopen, maar al met al loopt het vaak wel goed af en zijn er Quizletters die er voor je zijn. En dat moet van mij afkomen, ik bedoel maar, ik heb (zoals wellicht sommigen wel weten hier) een botte, vaste mening over dingen en heb zelf ook met een laaaange tijd gedacht 'ik hoor hier niet thuis'. Maar als je té veel gaat letten op de ander, dan verzwelg je erin. Kijk naar de dingen die we hier hebben, vriendschappen die men heeft gesloten, leuke wedstrijden.
          Ik moet zeggen dat ik hier ook een boel users heb waaraan ik me uitermate irriteer. Maar daar probeer ik gewoon mijn aandacht niet op te vestigen. Problemo solved.
          Daarnaast wil ik toch even zeggen, niet om nog een grote discussie te starten wel dat ik het kwijt ben, dat ik het dubbelzinnig vind dat je dit topic start, terwijl je zelf ook één van de groepjes behoort (van wat ik weet en tegenkom) etc.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 0:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Alsnog, ik snap het doel ervan niet zo. Jij zou het ook niet leuk vinden als ik bepaalde dingen van jou online gooi. Het is gewoon een stukje respect.


    Respect? Hypocrisie imo. Je opent een topic over negativiteit en dat Q downwards gaat terwijl je zelf meerdere users afkat. Respect, my ass.


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    (...)

    oh well, het is niet dat ze bepaald nieuw waren voor 60% vh forum


    Dus? Dat geeft jou dan het recht om het te plaatsen? Al weet heel het forum er van, dat soort dingen gaat een ander - die er niks mee van doen heeft - niet aan.
    Het zijn privé gesprekken en dat die onderling met elkaar gedeeld worden, prima, maar niet zoals het nu gedaan wordt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Pagu schreef:
    (...)

    Respect? Hypocrisie imo. Je opent een topic over negativiteit en dat Q downwards gaat terwijl je zelf meerdere users afkat. Respect, my ass.


    Stuur me maar in Pb wie ik volgens jou allemaal afkap want naar mijn weet, heb ik alleen een nare aanvaring met Cheryl gehad. (wat ik toegeef)

    @ Cheryl; als je me ontblokt wil ik wel met jou praten, mits je daar voor open staat.

    Ik ga later grondiger proberen te reageren op derest; gezien er vele positieve reacties komen; waar ik zelf ook nog wat aan heb. Geef ik toe.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 0:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pagu schreef:
    (...)

    Respect? Hypocrisie imo. Je opent een topic over negativiteit en dat Q downwards gaat terwijl je zelf meerdere users afkat. Respect, my ass.

    Zeker, ik geef hier verder mijn mening niet over. Maar screens delen is niet eerlijk. Ik snap nog steeds het doel er niet van.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Alsnog, ik snap het doel ervan niet zo. Jij zou het ook niet leuk vinden als ik bepaalde dingen van jou online gooi. Het is gewoon een stukje respect.


    als de inhoud een stukje respect betrof
    dan praten we verder


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    als de inhoud een stukje respect betrof
    dan praten we verder


    Dingen die persoonlijk over mij gaan; gelieve in PB en deze zal ik beantwoorden. Voor derest On topic blijven please.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    als de inhoud een stukje respect betrof
    dan praten we verder

    Maar waarom zou je dan net zo hard hetzelfde doen? Niemand weet wat er aan de hand is, waaronder ik en dit is zeker niet leuk naar Naomie toe. En ik kies verder geen kant en geef jou ook gelijk dat de inhoud niet tof is, maar het is alsnog geen reden om screens online te gooien


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    guys oke heel veel verbrande achterwerken dus de desbetreffende screen is verwijderd en daarbovenop krijgen jullie allen brandwondencrème


    Heaven is a place that we all have

    Unpopular opinion; ik ga verder er niet op in maar ik moet 1 ding zeggen;

    het is grappig hoe hier van respect wordt gesproken wanneer er mensen met screens rondstrooien en zich bemoeien met iets wat clearly tussen Naomi en Cheryl is. Laat het please tussen hun want uiteindelijk zijn zij diegene die het moeten oplossen. Blijf er allemaal gewoon buiten. K. I'm out again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als er niets meer wordt gezegd over de screen, ben ik van mening dat ook degene die tot Naomi's vriendengroep behoren zich daarover nu stil moeten houden. Het is geen populariteitswedstrijd over of het wel/niet verantwoord was. Naomi heeft zelf gezegd dat iedereen on topic moet blijven, dus dat geldt ook daarvoor.
          Daarbij sluit ik me helemaal aan bij Achelois, die weet mijn gedachten precies te verwoorden.