• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    yall nasty


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    yall nasty


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Marlow schreef:
    Waarom kan ik die RPG niet vinden? D:

    Weet toevallig iemand de titel van die RPG? Ik heb namelijk een idee voor een verhaal in mijn hoofd, maar ik herinner me een RPG die qua verhaal erop lijkt - dus ik wil het even zeker weten.

    Wat voor RPG-verhaal? Wil je nog hulp? Ik wil wel helpen, heb aan redelijk veel meegedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dit voelt echt zoals die ene keer met jules en dan denk ik echt fuck you screw you
    nee je snapt het niet en stop met te zeggen dat je het snapt want nee you have no idea

    ja ik wens het je toe
    net zoals jules
    goodluck in colombia fucking asshole

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 22:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit was echt geweldig. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik schaam me nog steeds kapot.

    // Am I the only sheep left? (baby)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 23:01 ]

    Haha. Ze hebben voor je over wat je verdient zegt men? What did I do wrong.

    Kunikida schreef:
    (...)

    I don't think you are. Like, you were there when I needed someone and that isn't horrible at all.

    i'm semi-horrible.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laasyanir schreef:
    Ik schaam me nog steeds kapot.

    // Am I the only sheep left? (baby)

    Sheep Queen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GUYS. Zet nooit maar dan ook nooit de stofzuiger aan een blikje want je schrikt je helemaal de tering wanneer het dan zo indeukt en je krijgt het er amper meer af. NOOIT DOEN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn kamer is zowaar schoon sinds.... 5 maanden. Holy shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    GUYS. Zet nooit maar dan ook nooit de stofzuiger aan een blikje want je schrikt je helemaal de tering wanneer het dan zo indeukt en je krijgt het er amper meer af. NOOIT DOEN.

    Wat? Waarom? Hahahaha x'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Wat? Waarom? Hahahaha x'D

    ik doe rare dingen als ik alleen ben oké ccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn, ik moet nog even nagenieten. Ik heb deze musical al eens gezien, maar het blijft echt adembenemend. En toen Zazu Let it go ging zingen, was het compleet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laasyanir schreef:
    Ik schaam me nog steeds kapot.

    // Am I the only sheep left? (baby)


    Word een WHALERAINBOWFISH C:C:C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya