• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik voel me like echt schuldig dat m'n baas me zonet heeft wakkergebeld omdat hij me echt nodig heeft vandaag om te werken maar ik niet kan omdat ik met een vriendin heb afgesproken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha ik haat mijn lichaam lmao

    //

    Zolang ik genoeg drink is tenminste 1 van mijn problemen weg nice

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 9:34 ]


    This ain't no place for no better man.

    Bryant schreef:
    Haha ik haat mijn lichaam lmao

    //

    Zolang ik genoeg drink is tenminste 1 van mijn problemen weg nice

    are you sure? I don't want you to get sick..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kan ik niet gewoon één nachtje doorslapen en niet compleet exhausted wakker worden?


    Ik hoop dat 7 days to die vandaag wel werkt en ik weer mee kan doen met de rest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Plisetsky schreef:
    (...)
    are you sure? I don't want you to get sick..


    I'm coming whether you like it or not (cat)


    This ain't no place for no better man.

    Well shit. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bryant schreef:
    (...)

    I'm coming whether you like it or not (cat)

    heheheh well don't you worry about that; I like it cc: Just promise that you won't push yourself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zal nog eens voor jou opkomen. (':


    jeez mensen hebben echt iets deze ochtend met me wakker te bellen

    al fucking vier keer deze ochtend +.+ kay get it ik sta we op


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn vriend is zijn eigen bedrijfje aan het opzetten met vrienden en is daar tot 4:30 mee bezig geweest. Daardoor is hij door zijn wekker heen geslapen en niet naar zijn werk gegaan.
    Ik vind dit echt niet slim en dat weet hij ook. Ik wil niet dat hij ontslagen gaat worden of zo. Damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil weer een eigen stijltje hebben..
    ._.

    ew nee laat maar HAHAHA

    HAHAHAHA mehri ccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuvking hell


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt