Na een jaar een beetje inactief op Quizlet rond te hebben geneuzeld vond ik het tijd om weer actief te worden. Ik ben begonnen met een Draco Malfoy fanfiction - nee, dit is geen promotie - en dat is al heel wat voor me. Nu volg ik momenteel 5 stories actief, maar ik wil weer eens meer gaan lezen op Quizlet. Maar een story vinden die actief is en aan mijn wensen voldoet is lastig.
Ik kom dus vaak inactieve stories die vijf jaar geleden geactiveerd zijn tegen, of stories waarbij je aan de inleiding/intro al ziet dat het niks is. Grammaticale fouten, een slordige opmaak, foute interpunctie, dat soort dingen. En als ik OP stories vind, is het vaak drama of is het een fantasy story die al jaren niet meer actief geweest is of iets dergelijks.
Dus bij deze:
Ik zoek een story die
- actief is. Net geactiveerd of met een aantal hoofdstukken, dat maakt mij echt niks uit, zolang ik niet stil hang halverwege een verhaal, omdat het tijdelijk gepauzeerd is.
- Onbekende Personen is, maar dan wel fantasy en science-fiction.
- Fanfiction is, maar dan wel Harry Potter, liefst Draco of Lucius Malfoy, maar gewoon random Harry Potter verhalen mag ook.
- in algemeen beschaafd Nederlands geschreven is. Of Engels, maar ook dan, goed leesbaar Engels. Ik hou niet van een woord drie keer te herlezen, omdat er een spelfout in staat waardoor ik niet weet wat er nou bedoeld wordt.
16+ is geen probleem voor mij.
Als je je story/stories hier wil droppen, be my guest, ik zou het superleuk vinden om de creaties van andere Q'ers te lezen! Dat is immers de reden van dit topic. Drop een link, een samenvatting, alles mag, dan neem ik een kijkje en misschien heb je er dan een nieuwe abo bij!
[ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 23:00 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen