• Ik heb ong 3 weken geleden een industrial laten zetten.
    Foto:



    is het normaal dat er bloed bij beide bolletjes zitten? het is nu ook best hard en een korst aan het worden denk alleen ik mag er volgens mij niet aan komen maar er zitten ook wel wat plukjes haar aan vast en ik irriteer me er heel erg aan... kan ik hier nu iets aan doen?
    verder heb ik er niet heel veel pijn aan tenzij ik er elke x aan zit (wat niet het geval is)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 15:57 ]


    I just come to read

    Heb je geen zeep en iets om het schoon te maken? Ik weet wel van mijn eigen piercings (geen industrial, maar wel monroe en oor) dat je die even rond moest draaien (zodat het niet vast groeit) en schoon moest maken (niet eruit halen, er rondheen schoonmaken). Ik dacht dat zoiets wel een vast iets was voor piercings? Raar dat je er niet aan mag zitten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziet er trouwens erg cool uit! Zoiets wil ik ook en een rijtje bij mijn oorlel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Heb je geen zeep en iets om het schoon te maken? Ik weet wel van mijn eigen piercings (geen industrial, maar wel monroe en oor) dat je die even rond moest draaien (zodat het niet vast groeit) en schoon moest maken (niet eruit halen, er rondheen schoonmaken). Ik dacht dat zoiets wel een vast iets was voor piercings? Raar dat je er niet aan mag zitten.


    ik mocht er echt niet aankomen zeiden ze.... dus u weet ik niet zo goed wat ik moet doen


    I just come to read

    PiercedTattooed schreef:
    (...)

    ik mocht er echt niet aankomen zeiden ze.... dus u weet ik niet zo goed wat ik moet doen

    Misschien moet je even terugbellen naar die tattooshop? Want hoelang mocht je er niet aankomen dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wel raar ik mag er niet aan zitten en de korstjes vallen er van zelf af en bij de site van tattoo bob staat dit er weer: Korstjes eventueel weghalen met een schoon wattenstaafje.
    nu snap ik er echt niks meer van


    I just come to read

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Misschien moet je even terugbellen naar die tattooshop? Want hoelang mocht je er niet aankomen dan?


    ik was niet bij een tattooshop maar echt n piercing shop..... sws 8 weken en dan moes k terug op controle....


    I just come to read

    plus bij andere sites is t 4 weken ipv 8 weken pff

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 16:57 ]


    I just come to read

    Ik mocht ook niet aan mijn industrial komen, tenzij ik hem aan het schoonmaken was, wat ik 's ochtends en 's avonds moest doen (o.a. waterbadje). Maar op die momenten moest ik hem niet per se draaien, enkel schoonmaken. Ook moest ik de korstjes laten zitten tot ze vanzelf er af vallen.
    Misschien heb je hier wat aan? Maar gek dat er verschillende geluiden over zijn. Ik volgde gewoon op wat mijn piercers zeiden. -en ik moest/moet pas na 3 maanden terugkomen-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 16:59 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gewoon met dethol of zout water schoonmaken. Don't worry, ik heb 2 helix piercings en die zijn ook allebei ontstoken geweest :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bludger schreef:
    Ik mocht ook niet aan mijn industrial komen, tenzij ik hem aan het schoonmaken was, wat ik 's ochtends en 's avonds moest doen (o.a. waterbadje). Maar op die momenten moest ik hem niet per se draaien, enkel schoonmaken. Ook moest ik de korstjes laten zitten tot ze vanzelf er af vallen.
    Misschien heb je hier wat aan? Maar gek dat er verschillende geluiden over zijn. Ik volgde gewoon op wat mijn piercers zeiden. -en ik moest/moet pas na 3 maanden terugkomen-


    ja allemaal zo vaag, maar buiten oorgel heb ik er dus niks aan gedaan en mijn haar zit n beetje vast van t bloed en t doet zeer als ik eraan probeer te trekken (voorzichtig) enige tips hoe ik t nu het beste kan doen schoonmaken en eraf halen?


    I just come to read

    PiercedTattooed schreef:
    (...)

    ja allemaal zo vaag, maar buiten oorgel heb ik er dus niks aan gedaan en mijn haar zit n beetje vast van t bloed en t doet zeer als ik eraan probeer te trekken (voorzichtig) enige tips hoe ik t nu het beste kan doen schoonmaken en eraf halen?


    Ik ben geen expert, maar ik zou zelf dit doen: of inderdaad even bellen (huisarts zou ook nog kunnen), of zelf je handen goed schoonmaken en dan proberen je haar van de plek af te krijgen en het dan met speltjes vast te maken, zodat dat in elk geval weg blijft van de wond. En daarna je oor afspoelen/in het waterbadje met zout doen. Dan zal ene deel van het bloed ook weg spoelen denk ik. En het de komende dagen goed in de gaten houden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bludger schreef:
    (...)

    Ik ben geen expert, maar ik zou zelf dit doen: of inderdaad even bellen (huisarts zou ook nog kunnen), of zelf je handen goed schoonmaken en dan proberen je haar van de plek af te krijgen en het dan met speltjes vast te maken, zodat dat in elk geval weg blijft van de wond. En daarna je oor afspoelen/in het waterbadje met zout doen. Dan zal ene deel van het bloed ook weg spoelen denk ik. En het de komende dagen goed in de gaten houden.


    Ik heb ze net een mailtje gestuurd... ben benieuwd.
    ik krijg mn haar er echt niet uit en t zijn maar 2 haartjes ofzo en aan de bovenkant natuurlijk wat meer..


    I just come to read

    PiercedTattooed schreef:
    (...)

    Ik heb ze net een mailtje gestuurd... ben benieuwd.
    ik krijg mn haar er echt niet uit en t zijn maar 2 haartjes ofzo en aan de bovenkant natuurlijk wat meer..

    Hopelijk antwoorden ze snel!
    Ik herken dat gevoel, wat een werk was dat.. maar twee haartjes zal niet de boosdoener zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik moest mijn piercings bij het schoonmaken heel voorzichtig ronddraaien om vastgroeien te voorkomen. Korstjes inderdaad laten zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen