• Ik zag laatst een filmpje op YT waarin werd gevraagd wat men zou willen veranderen aan zijn/haar lichaam als diegene er de kans voor kreeg. Echter, daar krijg je natuurlijk negatieve reacties op. Als in, de mensen gaan nadenken over wat ze níét mooi vinden aan hun lichaam.

    Maar wat vind jij wél mooi aan jouw lichaam? Misschien is het leuk om de vraag namelijk eens om te draaien. Want wat zou jij voor geen goud willen veranderen aan je lichaam? Denk eens na over de mooie lichaamsdelen die je hebt. Wees blij met hoe je eruit ziet, al is het maar om iets kleins. c:

    Dit topic is dus bedoelt om stil te staan bij de lichaamsdelen van jezelf die je wél mooi vindt. Noem ze maar eens op, don't be ashamed! <3
    Natuurlijk mag je ook aan anderen vertellen wat je mooi aan hun vind. Positiviteit is alleen maar goed, nietwaar? :3

    Liefs!



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik heb alleen bijna geen boobs (dankzij mijn lengte vooral) dus daar moet je dan wel mee kunnen leren leven. :') voor de rest mag ik absoluut niet klagen


    Maar grote borsten is ook niet alles...
    Je had een tijdje die trend met diamanten/donuts/andere afbeeldingen op de borsten, maar met grote borsten kan dat niet echt....
    En ze hangen sneller (huil)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn handen (fish)
    Daar houdt het dan ongeveer ook wel weer mee op.


    i put the fun in funeral

    Perffect schreef:
    (...)

    Maar grote borsten is ook niet alles...
    Je had een tijdje die trend met diamanten/donuts/andere afbeeldingen op de borsten, maar met grote borsten kan dat niet echt....
    En ze hangen sneller (huil)

    Huh die trend is me compleet ontgaan volgens mij :'D

    Krolock schreef:
    (...)
    Huh die trend is me compleet ontgaan volgens mij :'D


    Hahaha. Ja nou ja, ik vond die shirts echt heel leuk alleen 't is een beetje een no go met grote borsten.
    Zijn zat andere leuke dingen tho.

    (Omg en je hebt van die shirtjes waar vrouwen met kleine borsten niet per se een bh onder hoeven dragen en iemand van mijn school met huge borsten droeg dus ook geen bh en het kon echt niet want het zwierde alle kanten op en ik heb de hele dag ge-ohh-t)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    wat een lekker positief idee Yolanda!!

    ik ben heel blij met mijn ogen, mijn oren gek genoeg, mijn sproetjes in de zomer en af en toe mijn haar (vooral de kleur, maar dat zou ik nog wel eens willen verven!)!!

    Mooi topic!

    Uh... Ik ben wel blij met mijn gezicht, al zou ik minder puistjes altijd fijn vinden haha, maar over het algemeen valt dat wel mee.
    Ook met mijn haren ben ik wel blij, gezien ze best dik zijn en snel groeien, best fijn als ik het iets te kort heb geknipt haha.
    Hé, ik ben positief over mijn lichaam, dat was vroeger lastiger :'D


    obsessive rage

    uhhhh, mijn wangen? voornamelijk omdat ze zo lekker dik en squishy zijn. en mijn huid want ik ben geblessed met geen puistjes

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 20:52 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mijn haar en mijn mond


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet eerlijk toegeven, dat al zou ik wel een paar kilo af willen vallen er eigenlijk verder niks is dat ik aan mezelf zou willen veranderen, behalve misschien dag ik mijn natuurlijke haarkleur naar rood zou willen veranderen als dat kon. Niet dat ik mezelf geweldig vind, en ik snap het heel goed als andere mensen mij lelijk vinden, want mening, maar ik ben geen ontevreden persoon - al misschien wat onzeker soms. Dus er is heel veel dat ik niet aan mezelf zou willen veranderen, puur omdat ik nou eenmaal ik ben en van mezelf heb leren houden

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 21:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    idk ik vind niets mooi aan mezelf want ik ben echt zo een standaard chinees of zo: klein, i mean really echt klein; donker, stijl haar; lichtbruine-gelige huid; monolid eyes (standaard voor aziaten); kleine neus; ga zo maar door whatever

    lol het enige dat niet standaard is aan mijn lichaam, is mijn cupmaat; twee maten groter dan het chinees gemiddelde rip maar ik weet niet of dat per se zo positief is aangezien ik er gewoon al slechte ervaringen mee heb gehad en idk word ik al helemaal gezien als zo'n typische aziatische slet

    anyway ik wil er gewoon belgisch (europees) uitzien of zo (stop the racism) en groter zijn
    letterlijk op alle feestjes moet ik met mijn hoofd omhoog lopen en word ik omver geduwd of omver gelopen of kan ik niet meepraten xp


    ik vind het geheelplaatje wel oké; ik ben niet gehandicapt, ik heb tien vingers en tenen, twee handen, armen, voeten en benen
    alles zit mooi in proportie; mijn gewicht met mijn lengte en mijn leeftijd met mijn lichaam

    njaa ik heb heeeel lichte sproetjes en die wil ik wel houden want dat is vrij uniek voor mijn ras :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk topic, een keer positief over jezelf denken!

    Ik vind mijn rug heel mooi, ook vind ik mijn handen mooi (ook al staan de vingers van mijn linker hand scheef door een ongeluk. Dat vind ik juist wel wat hebben ofzo) en ben ik heel trots op mijn wenkbrauwen omdat ik ze nooit epileer en ze toch een mooie vorm hebben.
    Ik mag niet klagen van mezelf over mijn lichaam, maar ik denk dat iedereen dat wel doet. insecurities :Y)


    The world is a book and I will read it

    Ik ben over het algemeen wel blij met mijn lichaam :'D. Ik vind mijn figuur mooi. Ik ben slank, maar ik heb wel rondingen -oké, voor alleen de onderkant :')-. Als ik iets zou kunnen veranderen, dan is het wel mijn lengte. Ik ben met net 1,60m echt D:. 5 cm extra zou fijn zijn. Maar voor de rest ben ik wel tevreden.


    Seasons will change, but I shall remain

    Okay, het klinkt raar, maar het enige wat ik aan mezelf mooi vind is m'n linkeroog :'D

    oh en ik vind m'n oren best wel fancy want ze hebben een kartelrandje maar als ik er dan een foto van zie ofzo denk ik 'ew' maar dat denk ik over het algemeen al wel snel van mezelf...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat ik mezelf in het geheel wel oké vind, misschien wel mooi, maar om nu één bepaald onderdeel van mijn lichaam te benoemen...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 23:25 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ben best blij met mijn sleutelbeen. Dat klinkt vast raar, maar ik ga niet over mijn gezicht praten. Op zich is die wel oke, maar iets moois opnoemen over je lichaamsdeel vind ik meer bij het lichaam, voor mij is dat nu even apart van het gezicht. Ik heb weinig om trots op te zijn aan mijn lichaam, maar ik vind sleutelbenen iets moois hebben. Bij mij is het niet knikkelig of uitstelend, maar toch lichtelijk zichtbaar, wat ik wel wat vind hebben.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov