• Ik zag laatst een filmpje op YT waarin werd gevraagd wat men zou willen veranderen aan zijn/haar lichaam als diegene er de kans voor kreeg. Echter, daar krijg je natuurlijk negatieve reacties op. Als in, de mensen gaan nadenken over wat ze níét mooi vinden aan hun lichaam.

    Maar wat vind jij wél mooi aan jouw lichaam? Misschien is het leuk om de vraag namelijk eens om te draaien. Want wat zou jij voor geen goud willen veranderen aan je lichaam? Denk eens na over de mooie lichaamsdelen die je hebt. Wees blij met hoe je eruit ziet, al is het maar om iets kleins. c:

    Dit topic is dus bedoelt om stil te staan bij de lichaamsdelen van jezelf die je wél mooi vindt. Noem ze maar eens op, don't be ashamed! <3
    Natuurlijk mag je ook aan anderen vertellen wat je mooi aan hun vind. Positiviteit is alleen maar goed, nietwaar? :3

    Liefs!



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind denk ik mijn ogen wel mooi. Voornamelijk als ik mascara op heb. Want dan vind ik mijn wimpers ook mooi, lekker lang. c: En ik ben blij met mijn gezicht. Heb namelijk best een egaal gezicht, haast nooit last van puistjes o.i.d. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn ogen en voeten vind ik mooi. Ik ben gezegend met mijn voeten omdat iedereen in mijn familie van die knobbeltenen heeft. (:

    Ik vind meerdere dingen van mijzelf wel mooi, ook al heb ik een laag zelfbeeld. Ik vind vooral mijn ogen heel mooi. Ze zijn heel licht grijs (bijna wit) and er licht op schijnt en anders zijn ze heel donker grijs/blauwachtig. Ik vind ook mijn gewicht wel goed.

    Mooi idee! ^^

    Ik vind mijn blauwe ogen en mijn (lange) wimpers best mooi en ben blij met mijn handen, hoe raar dat ook klinkt haha. En mijn lengte ben ik ook tevreden mee (1.78m), hoewel ik vaak nog boven veel mensen uit toren.
    En tot nu toe kom ik nog niets aan als ik vreet, dus ja dat is ook mooi meegenomen. :'D

    Ik vind mijn wimpers ook mooi en lang, en mijn oogkleur is super mooi. Bovendien ben ik blij met mijn figuur. Ik ben een beetje mollig, maar omdat ik kleiner ben, zie ik er echt niet uit als ik super dun ben. Dan ben ik gewoon dun en klein, en nu heb ik nog wat "vulling". Bovendien heb ik mijn sproetjes leuk leren vinden.
    Er zijn heel veel dingen aan mijn lichaam wat ik stom vind. Zo zit er een plek onder mijn voeten en vind ik mezelf veel te klein, maar over het algemeen ben ik vrij comfortabel in mijn lichaam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind mijn haar mooi op het moment c: Mijn ogen vind ik ook wel mooi, mits ze niet helemaal rood en gezwollen zijn door de allergieën.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind mijk ogen, mijn haar en nagels wil ik niet veranderen. c: Mijn benen daarentegen ... :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Laura en Anna
    For real tho, ik ben jaloers op jullie lichaamsbouwen hahaha. En Laura, geef mij jouw lengte! ;O Ik vind mijn 1.71m te klein :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooi initiatief!

    Mijn gezicht, zolang het niet opgezwollen is door vermoeidheid of zo haha. Ik word ook steeds trotser op mijn haar, als het mee werkt dan haha.

    Ik vind de voeten van mijn vriend heel mooi haha - en het is geen fetisj of zo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gibbs schreef:
    @Laura en Anna
    For real tho, ik ben jaloers op jullie lichaamsbouwen hahaha. En Laura, geef mij jouw lengte! ;O Ik vind mijn 1.71m te klein :'D


    Is dat klein!? Dan ben ik mini haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Is dat klein!? Dan ben ik mini haha.


    Nouja, vroeger was ik altijd de langste en stak ik zelfs boven de jongens uit. Stiekem mis ik dat gevoel gewoon. Want ik vond het altijd leuk om de grootste te zijn. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nouja, vroeger was ik altijd de langste en stak ik zelfs boven de jongens uit. Stiekem mis ik dat gevoel gewoon. Want ik vond het altijd leuk om de grootste te zijn. x) hahaha


    Is ook wel, haha. Ik draag vaak hakken dus dat helpt. En mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik (of ongeveer gelijk, detail haha) dus dan voel ik me groot. Tegenwoordig bij mannen niet meer omdat ze allemaal zo groot worden ... maar dat heeft ook wel weer wat. Dat knuffelt lekker haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind m'n haar wel echt het mooiste aan mezelf. Echt love hahah


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Gibbs schreef:
    @Laura en Anna
    For real tho, ik ben jaloers op jullie lichaamsbouwen hahaha. En Laura, geef mij jouw lengte! ;O Ik vind mijn 1.71m te klein :'D

    Ik heb alleen bijna geen boobs (dankzij mijn lengte vooral) dus daar moet je dan wel mee kunnen leren leven. :') voor de rest mag ik absoluut niet klagen

    Gibbs schreef:
    @Laura en Anna
    For real tho, ik ben jaloers op jullie lichaamsbouwen hahaha. En Laura, geef mij jouw lengte! ;O Ik vind mijn 1.71m te klein :'D


    Hmmm ik weet niet. Af en toe denk ik ja, maar als ik dan mijn dikke lelijke armen en benen erbij zie bungelen denk ik nope. En mijn buik zou best wat strakker mogen. Ik ben wel blij dat mijn borsten groter zijn dan die van mijn zus en moeder en ergens is het wel cool om richting zandloper figuur te gaan, maar mweh.


    Happy Birthday my Potter!