Ten tweede, ik ben geen expert, maar ik denk dat van je af schrijven een heel goed idee was. Bij deze bied ik je alvast aan, dat wanneer je je 'sores' kwijt wil, je altijd een 'zeikverhaal' mag ophangen tegen me hier ^^ Of waar dan ook, for that matter.
Het is vervelend dat je vriendinnen het zo druk hebben, en het jou het gevoel van eenzaamheid geeft. Verwatering zal bijna altijd wel gebeuren, in de meeste gevallen, vooral als je zo ver weg woont ineens! Ikzelf ben drie keer zo ver verhuisd, met dezelfde problemen vaak. (Een keer van Maastricht naar Groningen, dat is ook wel even een verschilletje).
Wat betreft je goede vriendinnetje, dat wordt waarschijnlijk in de loop der tijd beter. Ik heb ook vriendinnen gehad die een vriendje kregen en direct 95% van hun tijd met hém doorbrachten in plaats van hun vriendinnen. Tot nu toe is dat altijd verandert na een poosje. De nieuwigheid zit er nog een beetje aan, dan wil diegene zich vol op le relationship storten, waardoor de rest vergeten wordt. Niet omdat je niet belangrijk bent, maar omdat .. tja.. liefde maakt toch altijd wel een klein beetje blind (:
Wat ik zou doen, is kijken of je je vriendinnen erover kan spreken (mocht je dat nog niet gedaan hebben). Je kan ze vertellen hoe jammer je het vindt dat je ze zoveel minder ziet. Soms is het niet mogelijk, maar tijd moet je máken voor vrienden. Daarnaast is het misschien een idee om te kijken of je ergens meer contacten kan krijgen, waar je wel lekker je ei bij kwijt kan, zoals hier, of op verenigingen. Hier zitten heel veel extravert en creatieve mensjes, die zelf net zo graag even hun sores kwijt willen als jij!
Even respect trouwens, voor het feit dat je toegeeft eenzaam te zijn. We voelen ons allemaal wel eens zo. Heel veel mensen houden het voor zich, terwijl dat helemaal niet hoeft. Als ik dit allemaal zo lees, lijk je me een hele leuke vriendin om mee om te gaan, en ben je echt een waardevolle toevoeging aan wiens leven dan ook. Houd dat sowieso in je achterhoofd!
En als je gewoon even van je af wil schrijven, alles eruit wil gooien, kan dat altijd hier! Nogmaals, als je behoefte hebt aan een persoon om eens lekker vanalles tegenaan te gooien, kom maar op. (:
Liever niet met sneeuwballen, tho, want ik heb een allergie overgehouden aan de felle kerstachtergrond van quizlet.
Veni, Vidi, Coffee.