• ohjeetje -sprakeloos- =/. Weetje het heel zeker..?

I don't need words to feel those lips.

Bedenk dan eerst maar eens hoeveel pijn je de mensen doet die wel om jou geven [al denk je misschien dat dat niemand is]

Wie du mir, so ich dir.

dat is ook niemand..

echt iedereen heeft schijthekel aan me
    Ik wil niet heel klote gaan doen ofzo.. maar wat denk je te bereiken met dit topic? Mensen zullen zeggen ahh doe het niet, moet je niet doen.. De meeste zullen je niet eens kennen, dus waarom zou je daar dan wel naar luisteren..

Nee ik zeg niet dat je wél moet springen, dat is een beslissing die jij maakt en geen ander..

Maar hoe weet je zo zeker dat er niemand om je geeft.. en waarom heeft iedereen dan zo'n schijthekel aan je?

Wie du mir, so ich dir.

Niet doen echt niet
    denk aan mensen die je achterlaat je vrienden familie hun hebben verdriet je moet dat echt niet doen echt niet

oke weet je ik denk dat je die beslissing zelf moet nemen maar ok al denk je dat niemand iets om je geeft dat is wel zo en je kan jouw pijn daar mee verzachten maar denk aan de pijn die je de mensen om je heen doet

maar ik wil eigenlijk dat je het niet doet

To The Stars Through Adversity

Denk aan de mensen die je dan achterlaat. Denk ook dat je andere mensen de dood in kan jagen doordat je zelf dood bent.
    Denk aan de dromen die niet meer zullen uitkomen.

Hetzelfde als wat de mensen boven me zeggen.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Hetzelde van Hopeless zegt.
    (á)

Die keuze moet je lekker zelf maken. Ik denk, zoals KirstenSnaps al zegt, dat je met dit topic niet veel berijkt..
    er is hier al vrij vaak vermeld dat iemand zelfmoord ging plegen, wat vervolgens niet gebeurde. volgensmij maakt het niet erg veel indruk meer.

Ookal ken ik je niet.
    Je moet dit niet doen. Je hebt nog een heel leven voor je. Er houden zeker heel veel mensjes van je. Je familie, je vrienden enz.

I live for the applause, you will die for it.

Zoiets is natuurlik je eigen beslissing maar ik zou eerst wel ng is goed nadenken en niet alleen het negatieve van je leven zien , Maar denk ook is aan de mensen vn wie je houdt en de mensen die vn jou houden x

En zoals andre hier al zeiden met dit topic ga je nix bereiken, dit is wss weer het zoveelste aandachttrekkende toppic

A. ikmisje.

Meis.. Zelmoord, of zelfverwonding is niet de manier om je problemen op te lossen.
    Geniet van de mooie dingen in je leven, kijk ook eens naar de kleinste dingen.
    Iedereen heeft tegenslagen, en die overwinnen maken je alleen maar sterker.
    Het is jou keuze, en geen van allen kunnen wij die veranderen.
    xx
    Lucy

waarom vindt je het leven TE zwaar ?
    ieereen heeft wel dagen dat die zich niet zo goed voelt , dat is toch helemaal normaal .Alsof je nooit leuke dingen hebt meegemaakt.
    Je moet daarom toch niet opgeven ?
    Ik snap het nut van dit topic eigenlijk ook niet , Wat wil je dat we zeggen ?

Weetje, gewoon van een flat gaan afspringen, is makkelijk hé, jou problemen zijn weg, en jij ook. Jah Punt, dan ben jij der klaarmee. Maar je weet niet hoeveel pijn en verdriet je je familie en vrienden nalaat. Misschien kan je dat niet schelen, en vind je dat je niet moet blijven leven voor andere mensen. Maar je moet eerst gewoon proberen je problemen op te lossen. Daar dient het leven ook voor, je moet proberen genieten van je leven, en zoveel mogelijk doelen proberen te bereiken, en al je problemen proberen oplossen. Het is een soort van spel, maar als jij zelfmoord gaat plegen, ben je zeker verloren. Maar je kunt daarna niet meer opnieuw beginnen. Het is enkel dit hier, wat je hebt! Denk dus maar eens goed na, wil je dit echt stopzetten? Wil ik echt al men naasten pijndoen? Wil ik echt niet meer proberen? Kan ik het echt niet aan?

Volgens mij ga je je nog sneller bedenken dan je denkt ..

Ik vind Zelfmoord het Egowistieste wat iemand kan doen!
    Ja je problemen zijn mischien weg. Je hebt geen last meer van jezelf.
    Maar dnek eerst even na, hoe mensen zich zullen voelen om je heen, Je familie, je Vrienden. De mensen die om je geven!
    Ja, ik heb er ook wel is mee gezeten. Maar mijn vriendin riep dat ze agter me aan zou gaan. Want ze wist dat als ze gingen zeggen, nee doe het niet dit dat. Dat ik tog niet zou luisteren, want daar ben ik weer te egowisties voor!
    Maar ik zou het gezicht van me moeder niet willen zien, als ze me dood zou aantrefen! Dat doe ik de mensen om me heen niet aan.
    Je kan zeggen, maar die mensen gefen niks om mij.
    Maar jij blijkbaar ook niet van hun. Als je ze wil agterlaten!
    Denk hier maar is over na.
    Ik wil huis niet dat je springt!
    Ik wil alen duidelijk maken, dat het nogal Egowisties van je is als je springt. Want dan denk je blijkbaar alen maar aan jezelf.

Dunno ><

Gwn niet Doen (A)

Your Butt is Mine!