• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    speciaal voor shania

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:33 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    No offence, maar kan zanger Rinus even z'n muil houden


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    All of this :3
    We hebben toen we thuis kwamen hebben we gewoon alleen maar op bed gelegen en geknuffeld ^^


    Super leuk voor je! Have fun samen! (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wendy en ik hebben zojuist de 200 pokes gehaald.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Wendy en ik hebben zojuist de 200 pokes gehaald.


    Op naar de 300!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Smoke. Ink. Tag.

    Shit shit shit shit shit.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wanneer je hand in hand loopt met een andere cosplayer op een vlog omdat Zumin too real is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Deze streamer heeft een leuke stem én ook nog een knappe kop ^^ Helaas is ie al bezet en zou ik toch nooit contact met hem kunnen krijgen, al woont hij in Duitsland. Ik hou het bij Nederlanders. Languagebarrier en zo.

    Waarom voel ik me hier zo slecht over? Het is gewoon mijn eigen schuld.


    <3

    Ugh, die rotzak heeft mij gewoon gescammed.

    Waarom gedragen sommige vrouwen zich dan ook zo fucking onderdanig? Je bent niet afhankelijk van een man, for fucks sake kom eens voor jezelf op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Time to sleep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Blauw dekententje, muziek, buik vol pizza, I'm good

    I forgot, oops.

    Waarom voegen allemaal enge mannen mij op KIK toe?