• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

speciaal voor shania

[ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:33 ]

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik ben nu al moe en ik moet nog tot zes uur 's ochtends stappen en kebab knabbelen x.x

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
    Ik ben nu al moe en ik moet nog tot zes uur 's ochtends stappen en kebab knabbelen x.x

Ik zat echt even van "HET IS TOCH NIET VANAVOND AL OUD&NIEUW". Damn.

•

Sweetwine schreef:
    (...)

ahah relatable

// also : to dress up like a cunt for nye or not to dress up like a cunt. Ik heb een hele mooie jurk gekocht, maar hij heeft wel een vrij laag decolleté. Nu zou een push-up bh mijn baby b-cup wel een mooie boost geven, maar het gaat echt super obvious zijn.

[ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:58 ]

i put the fun in funeral

Sweetwine schreef:
    (...)

Ik schrok me dood toen ik realiseerde dat het al de 30ste was.

Sweetwine schreef:
    (...)

:'D :'D altijd als ik ga stappen zal het wel tot zes uur 's ochtends duren omdat we dan met de trein naar nimma kunnen ^^ we kunnen ook wel een uber betalen maar we zijn skir as fuck so yolo <3

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Sweetwine schreef:
    I feel alone.

you're not tho

— Inner peace, it's hard to find. —

Ik laat mijn mobiel even onbewaakt achter en Marvin heeft gelijk wat op fb gepost xd

Ich liebe dich 27.12.23

Fleimkepa schreef:
    Ik laat mijn mobiel even onbewaakt achter en Marvin heeft gelijk wat op fb gepost xd

So cute! :3

OTOFT: Pfsjjawvnklfegjrngjwafkesb :<
    Buh. :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Fleimkepa schreef:

Ja maar HOE IS HIJ, IS HET LEUK, IS HET GEZELLIG, RUIKT HIJ LEKKER, KNUFFELT IE GOED?

Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

Olieeeebolleeeennnnnnnnn *O*
    Even serieus. Dit zijn de lekkerste oliebollen ooit. Niemand maakt ze beter dan onze bakker hier - vind ik. En ik zou er echt dertig van kunnen opeten als ik zou willen. Gelukkig hebben m'n ouders er wat minder gehaald dan waar ik om vroeg. (cat)

These knitting-troubles are giving me a headache.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Murasakibara schreef:
    (...)
    Can I be a honorary member or something?

Alleen sheepanthe met een speciale profielfoto (cat)

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Jerboa schreef:
    (...)

Ja maar HOE IS HIJ, IS HET LEUK, IS HET GEZELLIG, RUIKT HIJ LEKKER, KNUFFELT IE GOED?

All of this :3
    We hebben toen we thuis kwamen hebben we gewoon alleen maar op bed gelegen en geknuffeld ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Fleimkepa schreef:
    (...)

All of this :3
    We hebben toen we thuis kwamen hebben we gewoon alleen maar op bed gelegen en geknuffeld ^^

That's so cute! <3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •