• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    I'm sorry not sorry XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:40 ]

    Ik begin mij steeds meer te ergeren aan een collega van mij. Ik ben weliswaar jonger en weekendhulp, maar dat betekend niet dat ze al haar werk naar mij kan afschuiven! Kop op zeg, doe dat lekker zelf. Dan nog boos worden en zeuren dat ik geen flikker doe wanneer ik voor twee telen even geen klant bij de kassa heb. Misschien had ze even achterom moeten kijken, er kwam namelijk een klant aanlopen (lekker goed beeld naar de klant toe, want die heeft alles gehoord (cat)). Logisch dat het dan ook niet af aan het einde van de dag: er staat elke keer een klant voor mij neus. Man, doe zelf toch wat...


    Seasons will change, but I shall remain

    Waarom staat er net iets nieuws in de spot als ik er iets in wil zetten XD









    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:









    Same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:










    Same.

    // Hoe kan het dat het alweer 22h is, jesus fuck.


    kindness is never a burden.

    Allerton schreef:










    Less than 5 minutes into ANOTHER new anime and I already ship these two
    zo yaoi
    zo gay


    This ain't no place for no better man.

    Bryant schreef:
    Less than 5 minutes into ANOTHER new anime and I already ship these two
    zo yaoi
    zo gay

    relatable


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is de eerste keer dat ik niet kan wachten totdat ik ga slapen.

    Okay ik moet nu de beslissing maken:
    Of ik ga naar boven en laadt daar mijn mobiel op.
    Of ik zoek hier een lader en blijf beneden.

    Halp


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik lig al sinds 19.30 in bed, maar ik kan niet slapen omdat ik te exited ben D:
    En super zenuwachtig voor mijn les en super blij dat ik Marvin ga zien. Goooosh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is het tegenwoordig een trend om RPG personages biseksueel te maken.


    Fleimkepa schreef:
    Ik lig al sinds 19.30 in bed, maar ik kan niet slapen omdat ik te exited ben D:
    En super zenuwachtig voor mijn les en super blij dat ik Marvin ga zien. Goooosh


    Oorzaak waardoor ik s'nachts nooit kan slapen.

    Sweetwine schreef:
    Volgens mij is het tegenwoordig een trend om RPG personages biseksueel te maken.


    mirts
    i laughed


    Heaven is a place that we all have


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife