• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    I'm sorry not sorry XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:40 ]

    harry potter kijken met mijn vaderrrr


    i put the fun in funeral

    Bedoelde verrassing :')
    Beetje raar om mijn vriend als urn aan te zien komen HAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^^ Zou wel de grootste catfish in de geschiedenis zijn


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil vanavond gewoon alleen Harry Potter kijken. Dat wil niet zeggen dat ik boos op je bent, of je verschrikkelijk vind, of wát dan ook. Maar gewoon dat ik alleen wil zijn.


    ik ben NIET melig

    Jerboa schreef:
    ^^ Zou wel de grootste catfish in de geschiedenis zijn

    This made me lol. Oops :$

    // Altijd als ik iets in de spotlight wil zetten, staat er net iets anders in en vind ik het lullig die weer van de eerste plek te gooien.



    Hahahhaha

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 20:05 ]

    Leora schreef:
    So tired but so much to do x.x


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lmao ze zei in een van haar video's dat ze hem wel leuk vond maar ineens raakte hij offended en zeek haar af in VIER video's. Over YouTubers die ik niet mag gesproken :Y)

    //

    Oh my Godddd zijn fans zijn ook al zo vervelend. Lol.

    //

    Dit is zo vermakelijk. Hij probeert mensen de grond in te boren en zijn fans zijn like "he only gives his opinion". Hij is gewoon gemeen lmao.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 20:12 ]


    This ain't no place for no better man.

    Fleimkepa schreef:
    Bedoelde verrassing :')
    Beetje raar om mijn vriend als urn aan te zien komen HAHA

    HAHAHAHAHA OMG


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oudejaarsdag 2016 krijgt er een schrikkelseconde bij
    Op 23.59:59 uur volgt op oudejaarsdag daarom het zeldzame tijdstip 23.59:60 uur.

    O fucking hell nooooo

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 20:15 ]

    Ik schrijf de laatste tijd echt sloom.... Teveel afleiding :C


    Stenenlikker

    Lmao ik moet deze comment section verlaten want ik rol bijna lachend van de bank af


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb 3 recensies geschreven en 1 gewone post. Voor januari heb ik bijna al mijn artikelen al klaar. ^^
    Gaat snel als je in 1 maand 6 boeken leest. (Vraag me niet hoe ik dat heb gedaan. Ik weet het zelf ook niet. Vorige maand las ik er namelijk 2 of 3 geloof ik)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Meh ik wil schrijven ;3
    Misschien moet ik maar eens op zoek gaan naar een schrijf maatje. Schrijven met anderen is veel leuker dan alleen.


    This ain't no place for no better man.

    Arretjescake of marmercake. Choices, choices.


    She's imperfect but she tries