• Vandaag ben ik bij mijn oma geweest. Zij heeft heel lang een bedelarmband gehad met een bedel voor ieder kind en kleinkind. Een heleboel dus. Kleine gouden hoofdjes (jongen of meisje) en dan op de achterkant de naam en datum gegraveerd. Ze heeft jammer genoeg niet lang meer te leven en geeft nu de bedels van die armband aan de kinderen/kleinkinderen, zodat iedereen zijn of haar eigen bedel heeft.
    Nu wilde ik die bedel graag aan een ketting laten maken, maar... tijdens het proberen met goud blijkt dat goud mij dus echt afschúwelijk staat. Ik ben heel erg bleek (heeel erg bleek) en door zo'n goud accent (zelfs een fijn kettinkje) lijk ik meteen heel flets en zelfs ouder.
    Toch zou ik heel graag iets willen doen met deze bedel en vind ik het echt zonde om in een doosje te laten zitten. Een bedel-armband is ook al geen optie. Misschien klink ik nu heel oppervlakkig, dat ik die bedel niet wil dragen omdat het me niet ''staat'', maar het blijft toch een sieraad wat iedereen ziet. Ik wil dat het mensen meteen opvalt als een mooie bedel en niet als 'oh jeetje wat heeft zij nu om, dat staat haar echt niet!'
    Hebben jullie nog een idee?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    zie je een enkelbandje zitten? dat is tegenwoordig wel hip ^^ ik draag het alleszins vaak (:

    en met een zilveren kettinkje? of komt dat niet mooi uit?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    zie je een enkelbandje zitten? dat is tegenwoordig wel hip ^^ ik draag het alleszins vaak (:

    en met een zilveren kettinkje? of komt dat niet mooi uit?


    Dat lijkt me niet echt iets wat je iedere dag draagt?
    Nee. De bedel is echt ouderwets geelgoud en moet ook echt vastgelast worden aan het zilver, wat er dan weer modern en nieuw uit ziet. Past niet ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Dat lijkt me niet echt iets wat je iedere dag draagt?
    Nee. De bedel is echt ouderwets geelgoud en moet ook echt vastgelast worden aan het zilver, wat er dan weer modern en nieuw uit ziet. Past niet ):


    Geen idee of je het wilt, maar laat de bedel verzilveren?


    You were born original, don't die as a copy.

    Of laat hem aan een ring vastzetten, een gouden ring kan áltijd.


    You were born original, don't die as a copy.

    Richonne schreef:
    (...)

    Dat lijkt me niet echt iets wat je iedere dag draagt?
    Nee. De bedel is echt ouderwets geelgoud en moet ook echt vastgelast worden aan het zilver, wat er dan weer modern en nieuw uit ziet. Past niet ):


    dat is of je het zelf wilt of niet ^^

    @specs: daar dacht ik ook aan

    er blijven niet zo heel veel opties meer over als sieraad tho :/
    kan je eens een foto plaatsen van het bedeltje?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 0:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien een soort sleutelhanger ervan maken? Een zwart kettinkje/touwtje ervoor gebruiken als je een ketting wil? Een soort hangertje voor je mobiel? Je kunt ook zoiets (1, 2, 3) maken? Dan heb je er wat andere elementen/kleuren bij en maak je het ook gelijk wat persoonlijker.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 1:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.