• Als jullie voor standaard een ring aanhebben, doen jullie die dan 's nachts uit? Zo ja, waar leggen jullie die dan? En ben je niet bang dat je die dan per ongeluk kwijt raakt?
    Ik heb namelijk een ring van mijn ouders gekregen voor mijn 18e verjaardag (en ik ben 21 nu (fish)) en ik vond het wel zonde om die in het doosje te laten zitten. En ik zag dat een paar vrienden van mij standaard een ring aan hebben. Maar ik ben dus vooral bang dat ik hem ga verliezen. Maar van de andere kant -zoals ik al zei- heeft het ook geen nut die in het doosje te laten zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als je zo bang bent dan draag je hem toch aan een ketting?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik slaap nooit met sieraden. Lijkt me ook niet gezond of zo.
    Ik heb sinds kort een ring die ik elke dag draag en als ik hem af doe, leg ik hem standaard in mijn kast in de badkamer.
    En past die ring je wel dan? Is hij te groot? Anders zou hij niet zo gauw te verliezen zijn lijkt me.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 22:40 ]

    Ik heb een zilveren ring, die houd ik altijd om, tijdens het slapen en tijdens het douchen. Alleen met sporten doe ik hem in mijn portemonnee, dan weet ik ook waar ik hem terug kan vinden.

    Als de ring echt goed past, gaat 'ie echt niet zomaar af, daar hoef je niet bang voor te zijn.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb geen ringen en draag ze dan ook niet, maar m'n moeder draagt dr ringen echt gewoon 24/7

    Ik had eerst wel met m'n horloge dat ik die standaard afdeed maar nu gewoon altijd omheb tenzij ik ga sporten of douchen. Maar ja das wat anders dan een ring.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik doe mijn ring alleen maar af tijdens het douchen en dat hoeft niet eens. Verder laat ik hem altijd om. Het voelt ook heel raar als ik hem nu af doe. Ben niet bang dat ik hem kwijt raak want hij past gewoon heel goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik draag mijn ring eigenlijk 24/7 behalve bij het sporten en bij het douchen.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Ik draag mijn zilveren ringen gewoon altijd, dag/nacht en met sporten en douchen. Maar het ene sieraad leent zich er beter voor dan de andere. Ik heb mijn ketting ook 24/7 om en een armband ook maar andere sieraden doe ik wel eens af.


    The truth is out there.

    Ik draag zelf geen ringen, maar als je hem gewoon op vaste plekken in je tas/huis legt, is er niets aan de hand toch? Doe hem in je tas achter een vakje met een rits en thuis op je nachtkastje of wastafel in de douche.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik bewaar die van mij 's nachts aan een sieradenhouder.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik draag mijn ringen echt 24/7 en doe ze eigenlijk nooit af. En als die ring jou past en goed zit, heb je ook geen reden om bang te zijn dat je deze verliest.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik draag mijn ring nooit snachts, die ligt dan standaard op m'n nachtkastje


    I was an angel living in the garden of evil

    Livsnjutare schreef:
    Ik bewaar die van mij 's nachts aan een sieradenhouder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De sieraden die ik dagelijks draag liggen op mijn nachtkastje naast mij als ik slaap.


    Happy Birthday my Potter!

    ja dus dat probleem

    ik had (zie vt) een mega mooie simpele ring gekregen van m'n mama en ik droeg die echt elke dag (ook tijdens het slapen) maar ik ben ze zaterdag kwijtgespeeld D:
    opeens had ik ze niet meer om D: ik weet niet waar wanneer hoe ik ze verloren ben maar opeens had ik ze niet meer echt sad

    't was echt mijn mooiste ring

    oke sorry voor deze negatieve reactie terwijl iedereen je probeert gerust te stellen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 0:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik draag iedere dag 4 ringen! Nog nooit 1 kwijt geraakt! 'S nachts leg ik ze op mn bureau en 's ochtends doe ik ze dan gelijk weer om. Soms douche ik ermee, soms niet. Ze zijn zilver dus zoveel maakt dat niet uit :)


    Treat people with kindness