Sweetwine schreef:
(...)
Oké — als jij het zo ziet, dan kan ik daar vrij weinig aan veranderen. (; Ik heb hier genoeg voorbij zien komen om daaruit mijn gevoel te halen wat ik krijg en dat is geen fijn gevoel en ik ben het beu dat je je zusje zo aan het afkatten bent terwijl je zelf ook niet perfect bent. Niemand is perfect, dus er over lopen zeuren en zaniken heeft ook geen nut. Doe het dan op een plaats waar je er andere mensen niet mee lastig valt. En nu houd ik er over op.
Ik ben ook zeker niet perfect en dat heb ik ook nergens gezegd. Waar je dat nu ook weer vandaan haalt weet ik niet. Bedankt trouwens om dat nog een keer extra te zeggen. Maar ik mag gewoon wel mijn hart luchten als mijn zusje zich als een verwend kutwijf gedraagt en overal ruzie om maakt. Mensen die het niet willen lezen, negeren het maar gewoon of reageren wel en kunnen een reactie terug verwachten. Ik lees ook zo vaak dingen hier waar ik het totaal niet mee eens ben. Daar reageer ik ook niet op. Maar wie zin heeft in ruzie, reageer vooral op mijn berichten
[ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 12:38 ]