Voor een vak op unief, voor situering heeft de prof een document online gezet met de inhoudsopgave en dan met een rood kader om wat we allemaal moeten kennen. Oké, dat is heel handig. Maar dan ga je de slides bekijken van tijdens de les, en dan blijkt dat er hoofdstukken aangeduid zijn in het overzicht die niet voorkomen in de slides. En niemand geeft mij nu een duidelijk antwoord of dat nu in detail gekend moet worden, of dat het grove idee eruit gehaald moet worden.
In de lessen is de prof echt super relax van "dat is niet belangrijk voor mij, bekijk dat eens vlug door" of dan vliegt hij door de slides heen. En als hij het dan heeft over het examen is hij zovan "als je de leerstof perfect kent, dan is dat alsnog maar maximaal een 10. Je moet wel verbanden kunnen leggen." en "Ik kan je buizen met een big smile." en allemaal dat soort dingen. Dus hij is vrij laks in de les tegenover zijn leerstof, maar ondertussen doet hij wel super arrogant tegenover zijn examen. En dit frustreert mij ook, want dat levert alsnog geen antwoord op.
Wat zouden jullie doen? Want het kost nog wel vrij veel tijd om al die dingen tot in detail te gaan noteren en blokken, terwijl het misschien niet eens moet.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt