• Het liefste wit, melk of melk met hazelnoot. :Y)
    Ruilen voor de halve zak Cheese&Union chips die ik heb?

    Noh but seriously. Het is voedseltijddddd. Wie propt zich nog meer vol met de feestdagen? :') En hoe willen jullie het aankomende jaar in gaan? Met een knallende BENG, een stille hiephoi of een bescheiden zwaai, afwachtend op wat komen gaat?
    Ik denk dat ik de feestdagen stilletjes aan me voorbij laat gaan. De plannen die ik had gaan helaas niet door, en mijn ouders staan er nu niet bepaald om te springen om de feestdagen te vieren behalve dan door zich in de keuken een beetje meer uit te sloven dan anders. Ik denk dat ik eens ga opzoeken welke series ik graag wil kijken, of ik zet eens een film op en ga de laptop claimen om die dan te kijken. Plus het nakijkwerk voor mijn lopende wedstrijd hier op Q.

    Ik heb geen flauw idee wat ik met dit topic wil bereiken. Maar als er mensen zich geroepen voelen om mij chocola te sturen, dan zijn die natuurlijk van harte welkom. c:

    Fijne feestdagen allemaal! Enneh, wat heb jij aan de Kerstman gevraagd? *wbw*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je naar hier komt, krijg je enkele repen chocolade. Mijn vriend en ik kregen er voor onze housewarming en ik lust geen chocolade en hij eet geen repen chocolade. :')

    Ik vraag niets aan de Kerstman. Dat materiële moet voor mij niet. Helaas word ik wel verplicht hieraan mee te doen. =(
    Ik vind de kerstboom zetten, er naar kijken en kaartjes schrijven het leukste. En ohja, kerstliedjes!

    Ik heb wel enkele leuke activiteiten gepland in deze vakantie. Ik heb ook express op het werk vakantie genomen omdat ik het echt wel nodig had! Dus ik ga er van genieten! (banana)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb choco voor je! Heel veel. Maar ja, ik heb ook eigenlijk maar weinig plannen voor de feestdagen. Ik heb er alsnog geen zin in :c


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wacht waarom gaan je plannen niet door?:c Dat is echt heel jammer Yol.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    @Erica
    Je woont in België, toch? Damnit. :c Beetje te ver weg om choco te halen. x) hahaha
    Wat voor activiteiten heb je zoal gepland staan? ^^

    @Marleen
    Je weet mijn adres! Muwhaha hahahha x) nah, kidding.
    But same. Om eerlijk te zijn heb ik er ook steeds minder zin in. But the days will go by. And before you'll know it, it's 2017! ^^

    @Jol
    Meh, door gedoe met mn pa. Die toen heeft gezegd dat mn vriend niet welkom was. En ik had geen zin in happy doen met zijn family als ik me niet happy voelde in mijn eigen family. Dus kerst ging niet door. Maar paps verteld nu dat mn vriend wél welkom is. Maar nu is het een beetje te laat zegmaar. Mn vriend moet inmiddels werken met de feestdagen. Duussss ik hang saai thuis voor de buis. Oke, niet echt voor de buis. Maar je snapt me wel. Niet echt plannen dus. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb genoeg chocolade liggen, dus je kunt gerust wat komen halen! Ik weet zelf niet zo goed wat ik van de komende dagen moet vinden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gibbs schreef:
    @Erica
    Je woont in België, toch? Damnit. :c Beetje te ver weg om choco te halen. x) hahaha
    Wat voor activiteiten heb je zoal gepland staan? ^^

    @Marleen
    Je weet mijn adres! Muwhaha hahahha x) nah, kidding.
    But same. Om eerlijk te zijn heb ik er ook steeds minder zin in. But the days will go by. And before you'll know it, it's 2017! ^^

    @Jol
    Meh, door gedoe met mn pa. Die toen heeft gezegd dat mn vriend niet welkom was. En ik had geen zin in happy doen met zijn family als ik me niet happy voelde in mijn eigen family. Dus kerst ging niet door. Maar paps verteld nu dat mn vriend wél welkom is. Maar nu is het een beetje te laat zegmaar. Mn vriend moet inmiddels werken met de feestdagen. Duussss ik hang saai thuis voor de buis. Oke, niet echt voor de buis. Maar je snapt me wel. Niet echt plannen dus. :/


    Oké, weetje je vader kan best aardig zijn want dat was hij echt toen ik bij jullie was, maar hij kan ook aardig kut doen tegen jou.(cat) Echt niet chill.


    You were born original, don't die as a copy.

    @Naomi
    Je mag ook wel komen brengen hoor. Mag je ook gerust blijven logeren. Gaan we films kijken enzo en samen de choco opeten? :Y)

    @Jol
    Jah naja. Tis nu wel weer goed gelukkig. Maar dr wordt dus niks gedaan met de feestdagen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Naomi
    Je mag ook wel komen brengen hoor. Mag je ook gerust blijven logeren. Gaan we films kijken enzo en samen de choco opeten? :Y)

    @Jol
    Jah naja. Tis nu wel weer goed gelukkig. Maar dr wordt dus niks gedaan met de feestdagen.


    Dat klinkt wel heel aannemelijk, dus ik zou het zo doen. Stuur mij jouw adres maar via pb en ik kom eraan Niet gelijk, maar ik kom wel, want het is toch vakantie:Y)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 20:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gingy schreef:
    (...)

    Dat klinkt wel heel aannemelijk, dus ik zou het zo doen. Stuur mij jouw adres maar via pb en ik kom eraan Niet gelijk, maar ik kom wel, want het is toch vakantie:Y)


    Deal. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gingy schreef:
    (...)

    Dat klinkt wel heel aannemelijk, dus ik zou het zo doen. Stuur mij jouw adres maar via pb en ik kom eraan Niet gelijk, maar ik kom wel, want het is toch vakantie:Y)


    Hey halloooo what about meee ;'D tsssk.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Deal. :Y)


    Ik wacht geduldig af dan *O*

    @Jolijn, ik kom ook naar jou. Ik ga gewoon heel Nederland rond in de vakantie :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gingy schreef:
    (...)

    Ik wacht geduldig af dan *O*

    @Jolijn, ik kom ook naar jou. Ik ga gewoon heel Nederland rond in de vakantie :Y)


    Deal.=3


    You were born original, don't die as a copy.