• Geef es je eigen mening, en wees het niet altijd zo eens met anderen en vertel je eigen mening!!!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    waarover dan? x'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    waarover dan? x'D

    Over die bans, iedereen is het zo eens met de mods, maar lang niet iedereen is dat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    yepp, vind ik ook. Iedereen moet uitkomen voor zijn mening (A)


    Listen to what we're not saying..

    Ik vind het goed dat ze mensen bannen als ze te ver gaan. En ik denk dat als een onbekend iemand werd gebant dat het dan niet zo heisa was.

    Ik ben het met de bans eens das mijn eigen mening :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    die bans ? hell yeah i love that ^^ het is hun eigen schuld en daarom is het ook terecht dat ze gestraft worden^^ en ik snap niet dat jij zo blijft doorzeveren? het is beter als je het gewoon accepteerd..


    we're just misguided ghosts

    Ik ben het eens met die bans.

    n.n'

    IK BEN HET ZO NIET EENS MET DIE BANS.ZEG EEN MOD 1 REDEN WAT ZE HEBBEN MISDAAN?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik ben het ook eens met die bans :/
    zouden ze het niet doen dan zou het forum vol staan met rellen en zo. geef toe, vrij aangenaam is het niet, hé?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Waarom is iedereen het ermee eens, echt zere neus ben ik de enige die er scheit aan heeft?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb geen zin om me over die bans druk te maken! x'D Oké, er zitten veel vrienden van mij tussen, maar als de mods zo hard ingrijpen zal het ook wel een beetje hun eigen schuld zijn geweest!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Waarom is iedereen het ermee eens, echt zere neus ben ik de enige die er scheit aan heeft?

    ik denk dat er zeker meer mensen zijn die het niet goed vinden..maar het is nu eenmaal zo..


    we're just misguided ghosts

    Sluit zich bij Say aan!


    Dunno ><

    Sorry hoor, mij boeit het niet en ik ga me er ook niet druk om maken. De mods doen wat ze moeten doen, en daar ben ik trots op.:Y) En ja, ik wil niet uitgescholden worden als ik ga zeggen dat ik het ermee eens ben, en dat het hun eigen schuld is dat ze een ban hebben gekregen? Ik zeg niet dat ik weet hoe het is gegaan ofzo, maar waarschijnlijk zouden ze iets ergs hebben gedaan dat het tot een forumban is gekomen, hè.;)
    x.


    ok

    Mijn échte mening? Ok. Dit zeg ik dus totaal niet als mod-zijnde maar als user op deze site.
    Jullie waren niet populair. Jullie waren gewoon een groep mensen die elkaars vrienden waren, en omdat die groep altijd aardig tegen elkaar doet en leuk op elkaars topics reageert gaan mensen automatisch ook lief daartegen doen. En nu komt er grote heisa omdat de helft van dat groepje is verdwenen en om een damn goeie reden ook. Jullie zetten mensen op tegen moderators ne de regels die wij opzetten onder het motto van 'je mening geven' want je mening geven mag overal, toch? Dat jullie dan nog het lef hebben te zeggen dat het hier een gevangenis is vind ik helemaal erg. Quizlet had bijn ageen regels. Flooden mocht. Niet verboden. Onzintopics maken mocht. Niet verboden. Vriendenqliques topics maken mocht. Niet verboden. Maar al die dingen werden gewoon in veel te grote maten gedaan. Flooden werd een sport, het forum bestond alleen nog maa ruit onzintopics en als je in 'iemand' topic kwam kon je de tering krijgen. Ja zo houden we Quizlet gezellig mensen. Quizlet was nog heel erg aan het groeien en dat doet het nog steeds, van het feit dat er nog niet gebant kon worden werd gretig gebruik gemaakt. En weetje, zulk soort mensen verpesten het nu altijd voor de rest. Zo. En dat is mijn mening dus je kunt er niets over zeggen!


    BAM!