Aan iedereen die dit ziet/leest, als jullie advies hebben, graaaag.
Dus. Nu heb ik echt het idee alsof zij mij ook leuk vindt. De laatste tijd doet zij precies nogal flirterig tegenover mij, alsof ze mij een beetje leuker vindt dan de rest. Uiteraard kan het ermee te maken hebben dat zij denkt dat ik niets weet van dat ene (waar ik niets over op Q zet, want mensen die mij kennen hebben Q, en het is kinda gevoelig), en dat ze daarom naar mij toe trekt, omdat ik geen judgement tegen haar heb. En dat heb ik ook niet, zelfs niet als ik dat weet. Maar van de andere kant zijn we wel echt keihard aan het flirten op "onze manier". Allez ja, ik zou nooit zeggen "hee sexy, mooie tieten" of iets, maar wel op andere manieren laten merken van, hey, ik vind je leuk. En in mijn ogen is zij dat nu ook aan het doen. Maar weeral, ik kan me ook alles verbeelden. Dat is nu juist het frustrerende. Zie, als een vogeltje me influisterde van 'hee, je vriendin vindt je leuk.' dan zou ik alle remmen loslaten en haar op een echte date vragen (en niet gewoon een uitstapje, die we nu ook al dates noemen, ironisch he). Maar het punt is, als ik alle mis interpreteer, dan is de kans vrij groot dat ik een breuk maak in onze vriendschap en op dit moment is me een die vriendschap vele malen dierbaarder dan een lief hebben.
Maar dan nog, dit soort dingen blijven in mijn hoofd malen, en het moet er gewoon uit, ghaaa. En ik ga er ook niet met andere vrienden over babbelen, want dat is net zo awkward. Alhoewel. Ik weet het niet.
[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 1:05 ]
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt