• THE DEAD GAME...



    De wedstrijd:
    De bedoeling is dat je één persoon nomineert. Het moet een persoon zijn die reeds overleden is en waarvan jij denkt dat het beter zou zijn als die persoon nog in leven was. Er is wel één voorwaarde, het moet een bekende persoon zijn. Hoe bekend die is maakt niet uit, maar dieren of familieleden zijn hier niet toegestaan. (Ook mensen die in films, tv-series... zijn overleden, maar in werkelijkheid nog leven zijn niet toegestaan.)

    De bedoeling:
    Je nomineert jouw persoon en verwoordt kort waarom je die persoon terug tot leven zou willen brengen. Je motivatie mag een maximum van 400 woorden bevatten en moet bestaan uit goed opgebouwde zinnen (dus geen kernwoorden). De nominaties komen in een story waar iedereen ze kan lezen. En nadien kunnen zowel deelnemers als niet-deelnemers stemmen op de persoon waarvan zij vinden dat die terug tot leven gebracht zou moeten worden. Hierbij kan jouw motivatie een grote rol spelen.

    Inzenden:
    Eerst vraag je toestemming (maakt niet uit waar, via PB, gastenboek, in de story zelf...) voor jouw gekozen persoon. In de meeste gevallen zal die worden goedgekeurd. De enige keren dat ik je geen toestemming geef is wanneer iemand anders die persoon al heeft. Haast je dus snel, want voor je het weet is jouw persoon niet mee beschikbaar.

    Je motivatie stuur je door via PB, dit om te voorkomen dat andere mensen 'inspiratie' kunnen opdoen bij eerdere inzendingen. Zoals eerder vermeld mag die motivatie maximaal 400 woorden bevatten. Voor de opmaak hoef je geen moeite te doen, ik geef elke deelname dezelfde opmaak om te voorkomen dat mensen hun oordeel vestigen op de opmaak in plaats van op jullie motivaties. (:

    Inzenden kan tot en met 30 december, daarna krijgt elke deelnemer nog een volle week de tijd om zijn motivatie neer te pennen (die mag je trouwens ook al eerder schrijven).

    Stemmen:
    Ik maak 3 Polls waaronder de door mij geselecteerde personen verdeelt worden. Nadat deze Polls een week online staan bekijk ik de uitslag, de 3 personen die de meeste stemmen hebben behaald krijgen een nieuwe Poll waar jullie opnieuw een week de tijd krijgen om op jullie favoriet te stemmen.

    Winnaar:
    Persoonlijk vind ik dat een wedstrijd als deze niet echt een prijs nodig heeft, maar jullie moeite kan natuurlijk niet onbeloond blijven. Vandaar dat ik er voor gekozen heb om de winnaar toch met 11 credits te belonen. En de tweede en derde plaats krijgen beiden een week lang een creatie naar keuze gepromoot op mijn profiel!

    Vragen:
    Is er nog steeds iets onduidelijk, dan kan je dat vragen waar en wanneer je maar wilt! (:








    Verder nog dit:
    Het is vanzelfsprekend dat de Huisregels van Quizlet ook bij deze wedstrijd van toepassing zijn. Ook is het niet fijn als anders werk wordt afgekraakt (ook niet in PB). Mensen die zich hier niet aan houden vliegen zonder pardon uit de wedstrijd. Maar ik vertrouw erop dat jullie allemaal de huisregels kennen en niet van plan zijn om de orde te verstoren. Dan wens ik jullie allen zeer veel succes en hoop ik dat de wedstrijd verloopt zoals ik het in mijn gedachten heb.

    <3

    Deelnemers:
    Rockabye: Christina Grimmie
    2017: Nelson Mandela
    Nortia: Alan Rickman
    Callidora: Toetanchamon
    Cliffhanger: Paul Walker
    Dazai: Ovidius
    Metamorphoses: Kurt Cobain
    Catbox: Carrie Fisher

    Toestemming:
    Hoi SelenaGomez1,

    Alles ziet er goed uit. Bij deze geef ik je toestemming! Ik zet je wel pas op de lijst als je wedstrijd gestart is. ^^
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Ledecky
    Wedstrijdmod



    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 10:48 ]


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Oo ik zie dit nu pas. Ik weet niet of het nog kan en heb nu niet echt tijd om echt rustig voor een motivatie te gaan zitten. Wel weet ik al over wie en dat is Paul Walker. Motivatie volgt.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 17:43 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik stuur je even een pb! Want ik doe graag mee! Na jouw toestemming natuurlijk ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Mag ik meedoen met Derrel Niemeijer (redelijk bekend in de dichterswereld) en/of Ian 'Lemmy' Kilmister? Anders David Bowie ofzo.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Interessant, maar ik kan mezelf redelijk slecht motiveren op dit gebied.


    Al mis ik Alan Rickman wel erg...


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Ik wil graag Carrie Fisher nomineren, mag dat? Bem er net achter gekomen dat ze helaas is overleden vandaag.


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    mijn favoriet is al genomineerd D:

    ovidius i will always love you


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Storiefan schreef:
    Mag ik meedoen met Derrel Niemeijer (redelijk bekend in de dichterswereld) en/of Ian 'Lemmy' Kilmister? Anders David Bowie ofzo.

    Ze zijn allemaal nog niet gekozen, welke wil je het liefst?


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Nog even een bericht aan iedereen, als je graag een foto bij je motivatie wenst moet je die zelf inzenden. Ook mensen die hun motivatie al hebben ingeleverd mogen nog een foto inzenden indien ze dat wensen.
    Als je je motivatie hebt ingeleverd kan je die nog steeds veranderen. De einddatum is 6 december, op 7 december mag je dus geen motivatie meer doorsturen en ook je al ingediende motivatie kan dan niet meer worden aangepast.

    Veel succes nog allemaal!


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    SelenaGomez1 schreef:
    Nog even een bericht aan iedereen, als je graag een foto bij je motivatie wenst moet je die zelf inzenden. Ook mensen die hun motivatie al hebben ingeleverd mogen nog een foto inzenden indien ze dat wensen.
    Als je je motivatie hebt ingeleverd kan je die nog steeds veranderen. De einddatum is 6 december, op 7 december mag je dus geen motivatie meer doorsturen en ook je al ingediende motivatie kan dan niet meer worden aangepast.

    Veel succes nog allemaal!


    Eh bedoel je niet 6 januari? 6 december is namelijk al geweest

    2017 schreef:
    (...)

    Eh bedoel je niet 6 januari? 6 december is namelijk al geweest

    Oeps haha mijn fout, ja inderdaad 6 januari (:


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Hey, ik wilde dus de story maken en er jullie motivaties in steken, maar merkte dat weinig van jullie een motivatie hebben doorgestuurd, vandaar verleng ik de deadline naar zaterdag 14 januari. Dit is dan ook echt de laatste dag dat je kan inleveren! Wie dan niks heeft ingeleverd doet niet mee met de wedstrijd.
    Nog veel succes allemaal!


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen nomineren :c Komaan mensen, doe mee!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^^Ja, ik hoop ook dat er nog wat mensen nomineren, ik wil trouwens al zeggen dat de kans groot is dat de stemming toch in één pol zal komen omdat het een beetje zinloos is om dit aantal mensen onder 3 polls te verdelen.
    Alsnog blijven de prijzen voor de 1e, 2e en 3e plaats gelden!


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Mensen, eindelijk is de Poll er!
    Willen jullie de motivaties van jullie tegenstanders lezen? Dan kan dat hier.
    je kan stemmen tot en met zaterdag 21 januari.


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Ugh! Ik had hier helemaal niet meer aan gedacht! Sorry, ik zag ineens de poll in de spotlight.
    Zie hierboven dat de deadline gisteren was. Excuses dat ik het af heb laten weten!


    Marrow deep, soul deep, essence deep