Eens
Waarom is het er mee eens is, is vrij simpel. Iedere jaar krijg ik (en ik zal niet de enige zijn) brieven dat ik het onderwijs moet beoordelen en ook andere brieven, over hetzelfde onderwerp. Het zijn brieven van de overheid en daarin staat dat je die beoordelingen anoniem maakt. Echter is dat niet zo anoniem, want ik ben te lui om ze in te vullen. Dat bezorgt me een hoop nieuwe brieven. Of ik het nog even 'Anoniem' in wil vullen. Mijn vraag: Als het anoniem is. Hoe weet je in vredesnaam dat Ik. Het niet ingevuld heb. Dan is een simpele beoordeling niet anoniem.
Mensen die catfishen denken vaak dat ze anoniem zijn, maar zijn ze dat wel in werkelijk. Je belt tegenwoordig naar catfish en dan ben je haast verplicht om op TV te komen. Hoe onzeker je ook bent over je uiterlijk.
Ik geef wel toe dat het anoniemer is geworden voor het blote oog, maar de overheid& derest ban het zooitje vind je toch. Kijk alleen maar naar alle cookies die je accepteert. Is dit anonimiteit of is het big brother is watching you.
[ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 9:05 ]
When I taste Tequila, Baby, I still see ya