Dit is mijn rant over Q.
Ik heb een hekel weerwolven van wakkerdam en ik zou het echt heerlijk vinden als er een topic filter voor was. Ik vind het vervelend dat het forum leeg loopt en elke keer als ik een topic maak of ik reageer op een topic reageert niemand of weinig mensen. Ik vind het vervelend dat vooral de populaire mensen aandacht op Q krijgen. Ik vind het vervelend dat niemand meer om kijkt naar de lijstjes. Vroeger deed ik totaal niet mijn best en kreeg ik 1000 mensen die het hadden gelezen, nu doe ik mijn best en krijg ik minimaal 30 mensen die het hebben gelezen. Ik vind het vervelend dat ik steed te horen krijg dat Q geen profielen site is als ik vraag voor meer custom dingen voor je profiel. Sorry to say maar Quizlet is ook geen verhalen site maar een Quizzen site. Toch zijn verhalen hier meer gewardeerd dan quizzen. Als ik een Quiz maak krijg ik max 20/30 mensen die mijn Quiz hebben gedaan. En toch gaan mensen zeuren dat ze geen lezers krijgen terwijl iedereen hier meer met verhalen schrijven en lezen bezig is dan Quizzen maken of iets anders. Ik vind het vrij irritant dat ik te horen krijg dat Quizlet populairder zou moeten worden door trends, terwijl het in mijn ogen daar echt niet aan ligt. Ik vind het irritant dat ik heel wat suggesties heb gedaan, en ze zijn allemaal afgewezen. Die niet afgewezen waren stonden niet eens in het suggestie topic en er is nog helemaal niks aan gedaan, terwijl er ondertussen al heel wat topics zijn langs gekomen over dat Q naar nieuwe suggesties zoekt. Ik vind het irritant dat er een topic was dat Q helemaal was gefixt, terwijl ik nog heel wat lege plekken zie en heel wat bugs zie.
Anyways, ik ben niet boos op Rutger en de Qrew, en ik wil ook niemand aanvallen. Dit is alleen wat ik via mijn ogen zie en voel.