• Ik heb altijd heel veel struggles met een kerstcadeau geven, soms heb ik wat dingen onthouden van wat bijv. m'n vader zei dat hij wilde hebben ergens in augustus, maar bijvoorbeeld voor m'n broer ben ik zo hulpeloos. Ik neem aan (ik hoop het zo) dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft met kerstcadeau's voor familieleden/vrienden. En ik dacht misschien konden we elkaar helpen met het verzinnen van cadeaus dat iets minder cliché is dan een luchtje van Douglas?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind iets met foto's altijd leuk. Dus heb ik nu een houten doosje geverfd en daar ga ik een herinneringsdoosje van maken. Met leuke foto in de deksel en leuke quotes enzo erin. c:

    Of dat je iemand mee neemt een dagje uit of naar de bioscoop oid.

    Of iets wat te maken heeft met iemands hobby's.

    Of je maakt iets lekkers klaar. Ga bakken en ga er met die stiften met eetbaar spul erin iets liefs op schrijven. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cadeaubonnen blijken altijd een goed idee.


    16 - 09 - '17

    Ik weet voor mezelf ook nooit wat vragen en onlangs had ik dan noodgedwongen een kerstlijstje gemaakt waar ik niet geheel achter stond. Ondertussen heb ik zelf al een aantal leuke dingen bedacht en ik ga die gewoon onthouden voor het lijstje van volgend jaar. :')
    Ik vraag zo onder andere volgend jaar een hernieuwing van mij lidmaatschap bij mijn kajakclub. Ik vraag enkele soorten verschillende stukken kledij van mijn sportclub. En ik dacht aan een bon voor een kapper: wassen en knippen. :Y)
    Cadeaubonnen vind ik ook altijd leuk.

    Ik heb nu wel chance dat meer dan de helft voor wie we cadeaus moeten kopen een kerstlijstje hebben, dus daar weet ik in welke richting ik moet zoeken. Maar moest ik het niet hebben, dan heb ik het idee dat spullen van Tupperware heel gegeerd zijn door vrouwen. Al is het maar zo'n simpele drinkfles.
    En voor de rest kijk ik naar de hobby's en vrijetijdsbesteding van die mensen. Er is meestal wel iets dat men wil hebben voor hun hobby of sport.

    Als mijn vriend en ik over een half jaar 4 jaar (officieel) samen zijn, wil ik hem tickets geven voor een match van de rode duivels. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij het kopen van kerst cadeau's begin ik zelf altijd met kijken wat ze nodig hebben, bijv. De persoon heeft een nieuwe sportlegging nodig, dan koop je een sportlegging en iets kleins wat ze leuk vinden. Voor mannen is het altijd lastig maar misschien had je met je broer nog een inside joke ofzoiets dan kan je daar iets mee doen. Als hij een favoriete band heeft kan je een cd/lp/single van die band geven of een dvd van z'n favoriete film. Heel veel succes!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk