• New York, 1934.

    Wanneer er een jaar geleden een moord word gepleegd in een taxi, let niemand daar op. Het is een man: Edward Nickless. Hij is vrij onbekend, dus niemand hoefde een erfenis. Al snel zette de politie de zaak stop en kwam het terecht bij de bijzaken en al snel was iedereen het gebeuren vergeten.

    Maar Dan.
    Wanneer er New York 1932 opnieuw een moord wordt gepleegd op een taxichauffeur en de twee inzittenden, twee komen om het leven en de ander ligt nog in coma, en een week later nog èèn is het opeens een bekend onderwerp. De politie doet zijn uiterste best, maar na 2 jaar is er nog steeds geen dader gevonden. Toen kwam de overheid met een plan. Ze halen de 10 beste detectives van de wereld hierheen om de moord te onderzoeken. Ruzies, vriendschappen, leugens... Alles komt naar voren, vooral als het blijkt dat de moordenaar èèn van hen is.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 19:23 ]


    Dauntless — The Brave [Oiseau - DauntIess]

    Cool ;)

    Mooi idee!!!

    Komt hier dus een rpg van? Want dan wil ik héél graag meedoen!!!


    "Opportunity is not always at an opportune time."

    Je stuurt me een pbtje hè ;)


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    spannend


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het klinkt spannend. Ik zou er wel over nadenken om mee te doen. Je moet alleen even de jaartallen veranderen die in de tekst staan, daar staat eerst 1934 en dan 1932. Tenzij we teruggaan in de tijd in plaats van verder, maar dat klopt niet, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.